top of page

יוצאים לבלומפילד: הפועל 'מבנה' פ"ת תתארח מחר אצל בני יהודה

הכחולים ינסו לרשום עלייה שניה ברציפות לרבע גמר גביע המדינה ווינר. לם: "אנחנו מגיעים נחושים במטרה להעפיל לרבע הגמר"


הפועל 'מבנה' פתח-תקוה תנסה לרשום העפלה שניה ברציפות לשלב רבע גמר גביע המדינה ווינר, כשתתארח מחר (חמישי, 20:00, בלומפילד) אצל בני יהודה מצמרת הליגה הלאומית. הפועל מגיעה לשלב הזה לאחר הניצחון 2:4 בחוץ על בני ריינה בסיבוב הקודם והתיקו בליגה מול הצפוניים שלשום. מהסגל של בני לם ימשיך להעדר השוער עומר כץ והקפטן רם לוי שסובל משבר באפו. השנים צפויים לחזור לסגל לקראת משחק הליגה ביום שני. שובל גוזלן, שעדיין לא חזר לאימונים, יעדר גם הוא.


"מצפה לנו משחק מול יריבה מצוינת, אבל אנחנו מגיעים נחושים במטרה להעפיל לרבע הגמר", אמר בני לם לקראת המשחק. "מעבר להעפלה לשלב הבא, אנחנו צריכים את הניצחון בשביל הביטחון שלנו ואני מאמין שמחר נעשה את זה ביחד עם הקהל שיבוא לדחוף אותנו".


לא פחות מ-134 משחקים נערכו בעבר בין הקבוצות, כשהפועל עם 54 ניצחונות, לעומת 44 הפסדים ו-36 תוצאות תיקו. המשחק האחרון בין הקבוצות, לפני 9 חודשים, היה משחק העלייה של הפועל לליגת העל עם הניצחון 0:6 במחזור הלפני אחרון של עונת 22/23.





המפגש האחרון בין הקבוצות היה במסגרת גביע המדינה בעונת 2013/14, אז במסגרת סיבוב ח'. הפועל אז הגיעה מהליגה הלאומית מול היריבה מליגת העל וניצחה אותה 1:2 משערים של ליאור אסולין ז"ל ואדריאן פרננדס.



מלך השערים של בני יהודה העונה הוא אלמוג בוזגלו, שלא ישחק עקב פציעה. בסגל של הכתומים נמצאים שני האקסים שחר הירש וספיר יתח.

בהצלחה הפועל!

bottom of page