top of page

הנה הגיע הרגע: הפועל תארח מחר את הדרבי

כ-8,000 אוהדים ביציעים צפויים לדחוף את הפועל במשחק מחר, במטרה להשיג 3 נקודות חשובות. שובל גוזלן צפוי לחזור לסגל. גושה: "משחק שיכול להרים אותנו קדימה"



התרגשות גדולה בהפועל 'מבנה' פתח-תקוה לקראת הדרבי הגדול של העיר מחר (שבת, 15:00), במסגרת המחזור ה-25 של ליגת One Zero. הקהל הרב שצפוי להגיע ולתמוך בהפועל במשחק, יחד עם המשמעות של ניצחון על המצב בטבלה, הופכים את המשחק לחשוב במיוחד, מעבר ליוקרה העירונית שעל הפרק. עומר כץ ואבי ריקן הפצועים ימשיכו להעדר, כאשר דניס אדנירן, שנטש אתמול את האימון בעקבות כאבים בשריר, ערך הבוקר אימון מלא ושובל גוזלן שהחלים מהפציעה ממנה סבל, צפויים לשוב לסגל.


עוד לפני המשחק יתקיים במבואה הפנינג פורים מיוחד עם איפור, מסיכות, פיאות והפעלות, כאשר ב-14:20 יגיע כוכב העבר בני קוזשווילי לדבר עם האוהדים הצעירים.




"צריך להעריך את כמות הקהל הגדולה שלנו שתבוא למשחק", אמר בני לם במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "אני חושב שהם העריכו את הקבוצה גם במשחק האחרון מול הפועל תל אביב. נכון שלא כבשנו, אבל הם ראו את הרצון של השחקנים בשני המשחקים האחרונים. השחקנים מבינים את העניין, עובדים, רצים ויעשו את הכל במשחק הזה. אנחנו צריכים לעשות את הכל בשביל להביא נקודות. לדרבי חוקים משלו ואני מאמין בשחקנים שלי".





מתן גושה הוסיף: "זה משחק מאוד חשוב עבורנו גם בגלל המצב שלנו בטבלה, וזה יכול להרים אותנו קדימה. מעבר לזה שמדובר בדרבי, אלה שלוש נקודות מאוד חשובות. הקהל מרגיש שינוי בקבוצה ובגלל זה ראינו אותו דוחף אותנו גם אחרי התיקו מול הפועל תל אביב. ייאמר לזכותו של בני שהוא הביא שינוי בגישה, יש מקומות שמשחק הלחץ עוזר לנו וזה צריך לקחת אותנו קדימה. הדחיפה שאנחנו מקבלים מהקהל מטורפת, הם מאמינים בנו ואנחנו גם צריכים להאמין בעצמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה".


לאימון המסכם הבוקר הגיעו כ-100 אוהדים כחולים והטריפו את השחקנים לקראת המשחק מחר עם שירים, אבוקות ורימוני עשן.




130 מפגשי דרבי נערכו עד היום במסגרת שתי הליגות הראשונות, כשהפועל מובילה עם 48 ניצחונות לצד 42 הפסדים ו-40 תוצאות תיקו.

בסיבוב הראשון של העונה הפסידה הפועל 0:2. הניצחון האחרון של הפועל היה בשנה שעברה, כשלאחר מהפך ניצחה 1:2 (עידו דוידוב ועוז פרץ כבשו להפועל). הכובש המוביל אצל היריבה העירונית הוא עידן טוקלמטי, שכבש עד כה 5 שערים. מכבי מגיעה במומנטום חיובי אחרי העפלה לרבע גמר הגביע ו-4 ניצחונות מששת משחקיה האחרונים בליגה.


לתת את הכל.

יאללה הפועל!

bottom of page