top of page

סוגרים את הסיבוב בטדי: מתארחים אצל הפועל ירושלים

הפועל תגיע במטרה לסגור את הליגה הסדירה עם ניצחון חוץ ראשון בליגה. ריקן וכץ ישובו לסגל, גושה, קומסון ושכטר יעדרו. בני לם: "הדחיפה של הקהל חשובה מאוד מחר"





שבוע אחרי הדרבי ולפני פגרת הנבחרת, תתארח מחר (שבת, 15:00, טדי) הפועל 'מבנה' פתח-תקוה אצל הפועל ירושלים, למשחק במסגרת המחזור ה-26 של ליגת One Zero, שיהיה גם האחרון במסגרת הליגה הסדירה. הכחולים מגיעים במטרה לרשום ניצחון חוץ ראשון העונה בליגה. מהסגל למשחק ייעדר מתן גושה, שחזר לאימונים חלקיים אך לא מורשה עדיין לשחק עקב התפרים בראשו. גם גילברט קומסון, שחש כאבים בשריר הירך האחורי, לא הצליח לערוך היום אימון מלא ולא יהיה בסגל. איתי שכטר יעדר עקב צבירת כרטיסים צהובים. עומר כץ ואבי ריקן שהתאוששו מהפציעות מהן סבלו, ישובו לסגל.


"כבשנו שבעה שערים בשלושת המשחקים האחרונים, שיחקנו טוב יותר ורצינו", אמר בני לם לקראת המשחק. "יש מחויבות בקבוצה, רק חסר הניצחון ואני מקווה שמחר הוא יבוא. אנחנו הולכים לשחק נגד קבוצה טובה, חזקה, מאומנת טוב, אבל אנחנו צריכים לעשות הכל בשביל לנצח את המשחק". על הדחיפה של הקהל אמר המאמן: "הדחיפה שלהם מאוד חשובה מחר. התרשמתי מאוד מהאוהדים בדרבי, לראות את העוצמה שלהם היה פשוט כיף. אני מקווה שמחר הם יבואו וידחפו אותנו".





גם סמואל בראון התייחס לאווירה שהקהל הכחול סיפק בדרבי: "הייתה אווירה מטורפת, הם נתנו לנו המון אנרגיות ומוטיביציה. אנחנו נצטרך אותם גם במשחק הקרוב. כקבוצה אנחנו מרגישים הרבה יותר טוב בתקופה האחרונה, אנחנו מרגישים בתוך תהליך חיובי ואנחנו מתקדמים ממשחק למשחק בפרמטרים שאנחנו עובדים עליהם באימון. בסוף אנחנו צריכים להביא את הניצחון כי אנחנו פה בשביל להשאיר את הפועל פתח תקוה בליגה. אנחנו מגיעים למשחק מחר באמונה חזקה שזה יקרה".


הקבוצות נפגשו 91 פעמים במסגרת שתי הליגות הראשונות (מול הפועל ירושלים והפועל קטמון יחד),

הפועל ניצחה ב-42 מפגשים, 25 מפגשים הסתיימו בתיקו ו-24 פעמים נוצחה. בסיבוב הראשון העונה הפסידה הפועל 2:1 בביתה לירושלמים (שער מצמק של עידו דוידוב).


מתן חוזז מוביל את טבלת הכובשים אצל האדומים עם 5 שערים סה"כ. המארחים לא הפסידו בששת המשחקים האחרונים ונמצאים במקום ב-8 בטבלה.

bottom of page