top of page

פותחים את הפלייאוף התחתון: הפועל 'מבנה' פ"ת תתארח מחר אצל חדרה

הכחולים, שיגיעו עם סגל מלא, רוצים להתקרב לקו האדום מול היריבה לתחתית. "נצטרך לעשות הכל כדי לנצח", אמר בני לם לקראת המשחק





לאחר שבוע של פגרה, תתארח מחר (שבת, 17:00, נתניה) הפועל 'מבנה' פתח-תקוה אצל הפועל חדרה למשחק במסגרת המחזור ה-27 של ליגת One Zero והראשון במסגרת הפלייאוף התחתון. הפועל תגיע למשחק מחר בסגל מלא.


"אנחנו הולכים לשחק נגד אחת הקבוצות הטובות בפלייאוף התחתון, אם לא הטובה ביותר", אמר בני לם לקראת המשחק. "חדרה נצמצאת בכושר מצוין, אבל מבחינתנו נצטרך לעשות הכל כדי לנצח במשחק הזה, אנחנו חייבים לעשות הכל למען המטרה הזאת. למרות ההפסד האחרון נגד הפועל ירושלים, אנחנו נמצאים בתקופה טובה ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי בניצחון מחר".


הקבוצות נפגשו עד היום 23 פעמים במסגרת שתי הליגות הבכירות. הפועל ניצחה 9 פעמים, חדרה ניצחה 6 פעמים ועוד 8 משחקים הסתיימו בשוויון. הפועל לא השכילה לנצח בכל שמונת המפגשים האחרונים בין הקבוצות. העונה הפסידה הפועל בשני המפגשים שנערכו בליגה הסדירה (1:0, 2:0).





ערב פתיחת הפלייאוף מרוחקת המארחת 6 נקודות מאשדוד, שבמקום ה-15, ויודעת שניצחון יכול לקרב אותה עד מאוד להבטחת ההישארות. חדרה ניצחה את שני משחקיה האחרונים והפסידה רק פעם אחת בששת המחזורים האחרונים. מלך שערי הקבוצה הוא אלעד מדמון עם 11. יחד עם זאת, מאז חלון ההעברות האחרון מי שכובשים לחדרתים הם בעיקר ג'יימס אדני וגודסווי דוניו עם 3 כ"א.


קדימה הפועל!


bottom of page