top of page

חצי גמר על הפרק: הפועל 'מבנה' פ"ת תארח מחר את ב"ש

הכחולים יגיעו במטרה להעפיל לחצי הגמר לראשונה מאז שנת 2002. ריקן: "באר שבע חזקה, אבל אנחנו יודעים מה אנחנו יכולים לתת"



הפועל 'מבנה' פתח-תקוה תארח מחר (רביעי, 19:30) את הפועל באר שבע ותנסה להמשיך את ההצלחה בגביע המדינה ווינר העונה, במטרה להעפיל לחצי גמר המפעל. הפעם האחרונה שהפועל העפילה ל-4 האחרונות הייתה בעונה 2001/2, כאשר בני לם ושחקניו ינסו לעשות זאת מחר. הפועל תגיע למשחק בסגל מלא, כולל מתן גושה, שהוחלף בתיקו מול הפועל חדרה.


"להפועל באר שבע יש מכלול של שחקנים מצוינים בכל תפקיד", אמר בני לם לקראת המשחק. "לגביע יש חוקים משלו וזה משחק שאפשר לעבור. באר שבע קבוצה טובה אבל אנחנו נבוא ונשחק את המשחק הטוב שלנו, כמו שאנחנו משחקים בתקופה האחרונה ואני מאמין שאנחנו יכולים לנצח את המשחק".





אבי ריקן הוסיף: "יש אופי שונה למשחקים בגביע. המשחק לא מתנהל כמו במשחקי ליגה בדרך כלל, כל קבוצה מפחדת לעשות טעויות. אנחנו נצטרך להיות במיטבנו, אנחנו יודעים כמה הפועל באר שבע חזקה, עוצמתית ועם סגל רחב, אבל אנחנו גם יודעים מה אנחנו יכולים לתת. נגיע מוכנים וננסה לעשות את הכל כדי לנצח. הגביע הוא מפעל מרגש וכיף להיות חלק מזה והלוואי שנוכל להמשיך בו. נצטרך להיות במיטבנו ולהציג משחק הגנה טוב של כל הקבוצה, לנסות לנצל את המצבים שלנו באחוזים גבוהים. מצפה לנו ערב מרגש ואנחנו צריכים את כולם איתנו".

ריקן חוגג את השער מול באר שבע בסיבוב הראשון. צילום: אסף הופמן


במסגרת גביע המדינה נפגשו הקבוצות עד היום 3 פעמים (2 מהם במפגש כפול ברבע הגמר של עונת 1973/4)

תיקו, ניצחון והפסד אחד לכל קבוצה.

במסגרת הליגה, העונה ניצחנו בבית 0:1 את המשחק בסיבוב הראשון והפסדנו בחוץ 2:0 בסיבוב השני. הפועל הגיעה גם אשתקד למעמד רבע הגמר, אז הודחה במפגש כפול מול מ.ס אשדוד. הפעם האחרונה שהפועל צלחה את שלב רבע הגמר הייתה בעונה 2001/2, אז ניצחנו בדרבי והודחנו לאחר מכן בחצי הגמר בידי מכבי ת"א.


רוצים כרטיס לחצי הגמר, קדימה הפועל!


bottom of page