top of page

יוצאים לבלומפילד, שטיין: "חוץ משלוש נקודות שום דבר לא בא בחשבון"

הכחולים יתארחו מחר אצל הפועל תל אביב למשחק עם חשיבות מכרעת. לם: "הרבה מדברים על כך שכבר ירדנו לפני שבוע או שבועיים, אבל אנחנו מאמינים ונעשה את הכל בשביל לנצח את המשחק"





כשנותרו עוד שישה משחקים לסיום העונה, תתארח מחר (שבת, 20:00, בלומפילד) הפועל 'מבנה' פתח-תקוה אצל הפועל תל אביב, למשחק במסגרת המחזור השני של הפלייאוף התחתון וה-28 של ליגת One Zero. חשיבות המשחק לאור המצב בטבלה ברורה, כאשר בבוקר תצא הקבוצה לבית מלון על מנת להתכונן בצורה מיטבית למשחק. מסגל הקבוצה ייעדרו עד לסיום העונה החלוץ איתי שכטר, שנפצע בברכו במשחק הגביע מול הפועל באר שבע וג'יאן קיניונס, שנפצע בצורה קשה, גם כן באזור הברך, באימון הקבוצה השבוע.


"אני נמצא פה כבר שישה משחקים ואני בהחלט מתוסכל כי אנחנו משחקים טוב, נראים טוב ולא מנצחים", אמר בני לם במסיבת עיתונאים לקראת המשחק. "מה שאנחנו צריכים זה לכבוש שערים, לסכן את השער יותר ולהביא כמה שיותר שחקנים לאזור הרחבה של היריב. הפועל תל אביב אמנם נמצאת בתקופה פחות טובה, אבל עדיין מדובר ביריבה חזקה עם מגרש ביתי חזק וקהל מצוין. הרבה מדברים על כך שכבר ירדנו לפני שבוע או שבועיים, אבל אנחנו מאמינים ונעשה את הכל בשביל לנצח את המשחק".





רז שטיין הוסיף: "אין ספק שמדובר בעונה מאוד מתסכלת עבורנו, עד עכשיו לא הצלחנו להביא את עצמנו לרמה הרצויה וגם אני ברמה האישית. במשחקים האחרונים אני מרגיש שאני נראה יותר טוב וכן מרגישים שיפור גם ברמה הקבוצתית. כל עוד יש לנו סיכוי להישאר בליגה אנחנו נבוא וניתן את הכל כדי לנצח את המשחק בשבת. כמו שבני אמר, אנחנו צריכים לקחת יותר סיכונים, להעז יותר ואנחנו מבינים שחוץ משלוש נקודות שום דבר לא בא בחשבון".


על עתידו ברמה האישית אמר שטיין: "המועדון הזה מאוד יקר לי, אני גאה ללבוש את החולצה של הפועל פתח-תקוה, זו בשבילי גאווה גדולה, גם ברגעים פחות טובים. אני מקווה שלפחות בישורת האחרונה אני אוכל לתת מעצמי כמה שיותר. אני אוהב את המועדון הזה ורוצה להמשיך פה. זה המועדון שהכי נהניתי לשחק בו בקריירה שלי וברור לי שהמועדון הזה צריך להיות רק בליגת העל".


יהיה זה המפגש ה-140 בין הקבוצות, כשעד היום הפועל ניצחה ב-37 משחקים, סיימה 39 בתיקו והפסידה ב-63. בסיבוב הראשון העונה הפועל הפסידה 4:1 בבלומפילד ובסיבוב השני סיימה בתיקו 0:0 ביתי. הניצחון האחרון של הפועל מול האדומים היה במסגרת הליגה הלאומית בעונת 2017/18 והניצחון האחרון בליגת העל בבלומפילד הושג בדיוק לפני 9 שנים - 1:2. הפועל תל אביב מגיעה אחרי 7 משחקים ללא כיבוש. אלן אוז'בולט מוביל את מבקיעיה עם 6 שערים.


יאללה הפועל, עושים את זה!

bottom of page