top of page

הפועל 'מבנה' פ"ת תארח מחר את בית"ר: "זה הזמן להוכיח שרוצים להישאר בליגה"

הכחולים יארחו את הקבוצה מהבירה לעיניי אצטדיון מלא. רם לוי יציין הופעה 200 בקריירה: "רגע מרגש מאוד עבורי, מקווה שנציין אותו עם ניצחון"





לעיניי אצטדיון שצפוי להיות מלא, תארח ביום ראשון (20:15) הפועל 'מבנה' פתח-תקוה את בית"ר ירושלים, למשחק במסגרת המחזור ה-29 של ליגת One Zero והשלישי של הפלייאוף התחתון. פרט לאיתי שכטר וג'יאן קיניונס שסיימו את העונה, ייעדר מהמשחק גם רז שטיין המורחק. אוהדי הפועל יישבו במשחק הזה ביציע המערבי (שערים 1-5). עוד לפני המשחק יתקיים טקס קצר לרגל פרישתו של איתי שכטר מכדורגל ובמחצית המשחק נציין את לכתם של שניים מאוהדינו היקרים - שלומי אוחנה ויצחק סלהוב זכרונם לברכה.


"זה הזמן של השחקנים להוכיח שהם רוצים להישאר בליגה", אמר בני לם לקראת המשחק. "הקהל יגיע במלואו ואסור לשכוח שגם בית"ר נלחמת נגד הירידה ולא רוצה להפסיד, אבל אני רוצה להאמין שאנחנו נעבור את המשחק הזה ונעשה את הכל כדי סוף סוף גם לנצח. אנחנו לא יכולים כל הזמן להיראות טוב ולסיים בתוצאות תיקו. אין לי שום טענה לשחקנים ומגיעה להם מילה טובה. למרות שהם כל העונה סוחבים את המקום האחרון, הם מתאמנים מצוין ונלחמים עד הרגע האחרון, אני מאמין שנגיע ביום ראשון ונעשה את העבודה".





קפטן הקבוצה, רם לוי, צפוי לציין מחר את ההופעה ה-200 שלו במדי הפועל. "זה כבוד גדול עבורי ורגע מרגש מאוד", אמר הקפטן. "אני מקווה שנציין את ההופעה ה-200 עם ניצחון, הגיע הזמן. אנחנו עובדים קשה, אולי לא רואים את זה בתוצאות אבל כל המערכת עושה הכל כדי שהמועדון הזה יישאר בליגה. אנחנו עדיין מאמינים עם כל הקושי, ואנחנו באים בשביל לנצח".


הקבוצות נפגשו עד היום 92 פעמים, כשהפועל מנצחת ב-23 מפגשים, מסיימת 31 פעמים בתיקו ומפסידה ב-38. בסיבוב הראשון של העונה ניצחה הפועל 0:1 משער של פורצ'ן באסי ובמפגש השני בטדי חזרה מפיגור 2:0 לשוויון 2:2. מלך השערים של בית"ר הוא ירדן שועה עם 10 סה"כ, עדי יונה ומיירון ג'ורג' עם 6 כ"א. לצהובים שחורים 28 נקודות, שבע נקודות יותר מהפועל, והיא במקום ה-11 בטבלה, רק שתי נקודות מעל הקו האדום.


יאללה הפועל!

bottom of page