top of page

יוצאים לאשדוד, לם: "מבינים מה המשחק הזה יכול לעשות לתחתית"

הכחולים יגיעו במטרה לרשום ניצחון חוץ ראשון העונה, שיצמק את הפער בין הקבוצות לשלוש נקודות. שטיין יחזור לסגל, גוזלן וקומסון יעדרו



ארבעה מחזורים לסיום העונה, תתארח מחר (שבת, 20:00) הפועל 'מבנה' פתח-תקוה אצל מ.ס אשדוד, למשחק במסגרת המחזור ה-30 של ליגת One Zero. שש נקודות מפרידות בין הקבוצות, שנמצאות כרגע במקומות האחרונים בטבלה. רז שטיין יחזור לסגל, אך מנגד שובל גוזלן, שסובל מפציעה בברך, יעדר. ניקו אנטוניץ' חש בימים האחרונים כאבים בברכו והוא בספק להתמודדות. גילברט קומסון עבר עבירת משמעת ולא יהיה בסגל.


"המחצית הראשונה נגד בית"ר ירושלים הייתה מהטובות של הקבוצה העונה, אבל לא כבשנו ובסופו של דבר ספגנו וקרסנו", אמר בני לם. "כמו שאני אומר בכל שבוע, אנחנו רוצים, עובדים ומשקיעים, מגיעים למצבים אבל הכדור לא נכנס. אני מקווה שבאווירת החג, יגיע הניצחון מחר. כולם כאן מבינים את חשיבות המשחק ומה שהוא יכול לעשות לתחתית, אבל אנחנו רוצים להוכיח במעשים ולא בדיבורים".




"השחקנים מגיעים דרוכים מאוד למשחק ומבינים את המשמעות", הוסיף דרור ניר. "חשוב לנו מאוד לעשות את זה, אנחנו עוברים תקופה לא פשוטה, אבל עכשיו אנחנו צריכים לאסוף את עצמנו ולעשות הכל בשביל לנצח את המשחק החשוב שמחכה לנו מחר".


הקבוצות נפגשו 42 פעמים במסגרת שתי הליגות הבכירות. הפועל ניצחה ב-13 מפגשים, אשדוד ב-20 ועוד 9 הסתיימו בשוויון. הפועל לא השכילה לנצח את המארחת בששת המפגשים האחרונים (כולל שני מפגשי גביע אשתקד).

הקבוצות נפגשו פעמיים העונה, כשבפעם הראשונה הסתיים המשחק בבית בשוויון דרמטי אחרי יתרון של הפועל ופנדל אכזרי של האורחים בהתקפה האחרונה של המשחק, ובפעם השנייה ירדנו מנוצחים 0:2 באצטדיון הי"א.

המארחת ניצבת מקום אחד מעל הפועל ובמרחק של 6 נקודות. לקבוצות מאזן שערים כמעט זהה לחלוטין, כשאשדוד כבשה וספגה שער אחד יותר מהפועל. אשדוד לא הפסידה בשלושת משחקיה האחרונים בהם השיגה שתי תוצאות תיקו וניצחון.


יאללה הפועל!


bottom of page