top of page

אין פה הפסקה: הפועל פתח-תקוה תארח מחר את נוף הגליל

לאחר שהמועד הקודם למשחק בין הקבוצות נדחה בעקבות תנאי מזג האוויר, הכחולים יפגשו את הצפוניים למשחק הביתי הראשון מתוך שניים השבוע. עומר כץ ובר נאווי ימשיכו להעדר מהסגל

צילום: אסף הופמן


בעיצומו של עומס המשחקים בו נמצאת הפועל פתח-תקוה, יארחו הכחולים מחר (שלישי, 20:00) את הפועל נוף הגליל, למשחק במסגרת המחזור ה-23 של הליגה הלאומית. מדובר במשחק דחוי, לאחר שהמועד המקורי של המשחק נדחה בעקבות תנאי מזג האוויר. הפועל מגיעה מעודדת למשחק לאחר שני ניצחונות ליגה בשבוע שעבר, כאשר לפניה שני משחקי בית השבוע.


מסגל הקבוצה ימשיך להעדר השוער עומר כץ, שבבדיקה נוספת שערך התגלה לו קרע קטן במפשעה, אשר נמצא בתהליכי החלמה מתקדמים. במועדון יקוו להכשיר את השוער לקראת המשחק מול הפועל רמת גן ביום שישי. גם בר נאווי נמצא בשלבי החלמה מתקדמים, כאשר ההערכה היא כי יחזור בסוף השבוע הבא לאימונים מלאים עם הקבוצה. אסף הרשקו כשיר למשחק. האורחים, שנשרו אשתקד מליגת העל, התחזקו בפגרה בשני שחקנים מוכרים: אלון בוזורגי ומהראן ראדי ואיתם יקוו להתרחק מהמקום ה-15, בו הם נמצאת כעת. מי שמוביל את כובשי השערים של הקבוצה הוא לנרי קהינדה עם 5 סה"כ. במשחקי החוץ שלה העונה, נוף הגליל ניצחה רק פעם אחת מתוך 12 והשיגה סה"כ 7 נקודות מתוך 36 אפשריות.

צילום: אסף הופמן


המאזן הביתי של הפועל השתפר לאחר הניצחונות האחרונים ועומד על 21 נקודות מתוך 36 אפשריות. מול "הפועל נוף הגליל" יש להפועל ניצחון אחד (1:4 ענק בסיבוב הראשון העונה) לצד 3 הפסדים ו-2 תוצאות תיקו. (הפסדים נרשמו גם בגמר גביע הטוטו ובסיבוב ז' בגביע המדינה). מול נצרת עלית המאזן גם כן לרעת הפועל: ב-27 משחקים השיגה הפועל 9 ניצחונות, 11 הפסדים ו-7 תוצאות תיקו. סך הכל 33 מפגשים - 10 ניצחונות, 14 הפסדים ו-9 תוצאות תיקו.


האורחים מגיעים אחרי שני ניצחונות משלושת המשחקים האחרונים ועם מאמן חדש, מוטי איווניר. בסגל האורחים תוכלו ולזהות את בר איבגי, ששיחק בהפועל בעונת 2020/21, כאשר ואהיב חביבאללה והשוער ברק לוי צפויים לא לשחק מחר עקב פציעות.

bottom of page