top of page

מלחמה על הפליאוף

הפועל פתח-תקוה תצא מחר למשחק במסגרת המחזור ה-27 של הליגה הלאומית מול הפועל רמת-גן באיצטדיון הלאומי לשעבר. המאמן מסאי דגו יהנה מסגל מלא בקרב החשוב על הפלייאוף העליון, לאחר שעומר צלישר, יעקב אבבה, וניב סרדל שנפצעו במשחק הקודם שבו לאימונים מלאים, כמו גם הקפטן רם לוי, שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים.


הקבוצה שמה למטרה לנצח את כל ארבעת המשחקים שנותרו עד תום העונה הסדירה, על מנת להתברג לחלק העליון של הטבלה ולשחק בפלייאוף העליון.



חלוץ הקבוצה עומר בוארון סיפר לקראת המשחק: "אנחנו אמנם מגיעים אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, אבל גם שלושת האחרונים היו ללא הפסד, ושני המשחקים האחרונים היו מול שתיים מהקבוצות החזקות בליגה, ובשניהם היינו שווים אפילו יותר מתיקו, ככה שהמומנטום כן חיובי".


"אני באופן אישי בתקופה קצת פחות טובה מבחינת סיומת, למרות שאני מרגיש טוב יותר באימונים, אני מגיע דרוך יותר למשחקים. אבל גולים זה גם עניין של בטחון, אני בטוח שברגע שהראשון יבוא הפקק ישתחרר", מבטיח מספר 9 הכחול. אני מאוד אוהב את הקהל של הפועל, הוא דוחף אותנו ונותן לנו גב. ברור לי שהקהל מתאכזב כששחקן מחמיץ ממצב טוב, אני מתאכזב לא פחות, אבל זה יכול ליצור גלגל של אנרגיה שלילית וזה רק מפריע לכולם.


אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף העליון, זו המטרה הבסיסית שלנו בעונה הזאת, ואנחנו יכולים לעשות את זה. אבל בשביל זה כולנו צריכים לתת 120%, ואנחנו צריכים גם את הקהל איתנו ומאחורינו, לא נלחץ וממשיך לתמוך כמו שהוא הראה לנו כל כך הרבה פעמים שהוא יודע"

bottom of page