top of page

הכירו את הקבוצה המשולבת של הפועל פתח-תקוה

הפועל פתח-תקוה בבעלות עמותת "הכחולה", חרטה על דגלה קידום ערכים וחיבור לקהילה, ואנו מגשימים זאת הלכה למעשה יום יום.

פרויקט בו אנו גאים במיוחד ומרגישים שהוא ניצחון אחד גדול, הוא הקבוצה המשולבת שלנו במועדון, בשיתוף הג'וינט - The Joint והחברה למתנ"סים הארצית, המאגדת אנשים עם וללא מוגבלויות, חלקם אוהדי הפועל מזה שנים, והשאר נדבקו בחיידק גם הם ופוקדים את יציע הקבוצה בכל שבוע.

לקבוצה מאמן מקצועי ממחלקת הנוער שלנו וכן את כל הכלים שמקבלים בקבוצות האחרות במועדון - ציוד, מדים, מגרש במתחם האימונים המקצועי בסירקין ועוד.


אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו כשותפים בפרויקט המדהים הזה, שאת עוצמתו קשה לתאר במילים. בעל עסק או חברה? או שפשוט יש לך אפשרות לעזור? אנו זקוקים לסיוע במימון פעילויות וצרכים שונים, בדמות תרומות כספיות שיעברו ישירות לקבוצה המשולבת, עבור פעילויות שונות וכן העשרה ופנאי (או תרומה של השירותים עצמם). ניתן גם לתמוך במיזם בדמות מתן חסות (ספונסר ראשי על המדים של קבוצה המשולבת).

אנו מבטיחים שאין סיפוק גדול יותר מלקחת חלק בפרוייקט כזה, התרומות מתורגמות מידית לחיוך, שילוב ושינוי חיים.

ניסינו להעביר חלק מהעוצמות בצורה מוחשית יותר בסרטון - הצטרפו אלינו כדי שנמשיך להגשים חלומות!

פרטי העברה לחשבון בנק לטובת הפרויקט: - בנק לאומי 10 - סניף אם המושבות 709 - חשבון בנק 201500/09 - מוטב האחווה הכחולה - לציין בפרטים ״תרומה לקבוצה משולבת 2019/20״.

תודה!

לעמותה סעיף 46 לזיכוי 35% מתרומות במס הכנסה. לפרטים נוספים התקשרו או שלחו הודעה לעדי 054-5553906 או לשי 052-3847979, או שלחו מייל ל-adibilg@gmail.com.




צילום ועריכה: סטודיו סטורי

bottom of page