top of page

הרבה עבודה

1-1 מאכזב במשחק הפתיחה של הפועל בליגה בעונת 20/21


בן עמית


כ-60 ימים עברו מאז אירחה הפועל את עפולה במסגרת הליגה, זה היה במסגרת המחזור הלפני אחרון של עונת 19/20, העפולאים הגיעו כשהם נלחמים על חייהם והפועל שהבטיחה את מקומה בליגה הלאומית כמה מחזורים לפני כן, הפסידה 4-1. אמש, הגיעה שוב הפועל עפולה לאיצטדיון ראש הזהב, במסגרת המחזור הראשון בליגה הלאומית לעונת 20/21, כאשר הפועל מגיעה עם ציפיות שונות מאשתקד. נגיף הקורונה עדיין לא חלף מן העולם והשאיר את היציעים מיותמים מאוהדים.


המשחק נפתח עם לחץ גבוה של הפועל על כל המגרש ועפולה שהתגוננה מאחור, הסתפקה ביציאות להתקפות מתפרצות. בדקה ה-10 הגיעה ההזדמנות הראשונה של הפועל. שוורצבוים העביר עומק נהדר לטרנס ציסדל הרכש החדש, הליברי העביר רוחב לקאריקארי אך החלוץ פספס והחמיץ הזדמנות גדולה לקבוע יתרון. שתי דקות מאוחר יותר כמעט הגיע העונש. חור גדול מצד ימין של הפועל הוביל לכדור רוחב לרחבה והשוער עומר כץ הנהדר עם עצירה גדולה הציל את הפועל. בדקה ה-17 אלילת המזל שוב חייכה להפועל כאשר מתפרצת לעפולה מסתיימת עם כדור שנבעט למסגרת פגע בשחקן אורח וסטה החוצה. בדקה ה-30 ניסיון של שוורצבוים להפתיע מרחוק מוצא את יוסי גינזבורג השוער האורח מוכן. 0-0 במחצית לא רעה של הכחולים.


המחצית השניה נפתחה עם הזדמנות טובה של הרכש הברזילאי החדש, היגור וידאל, כאשר בלאי העביר כדור חד מצד שמאל והיגור בחצי וולה בעט מעל השער. הפועל התעייפה ולא הצליחה להמשיך עם הלחץ הגבוה, המשחק הפך איטי וחניכים של דגו לא הצליחו לייצר מצבים מסוכנים. עפולה מנגד המשיכה להיות עדיפה והתקפות טובות שלה נעצרו פעם אחר פעם ע"י עומר כץ. בדקה ה-72, בלאי הוכשל כ-25 מטרים מהשער, פז בן ארי לקח את הכדור החופשי, הכדור פגע בחומה ושינה כיוון לרשת, גול ! 1-0 כחול בניגוד למהלך המשחק, שהקפיץ את 20 אנשי הצוות והמנהלה שהורשו להיכנס למגרש. כשנראה היה שהפועל צועדת לעבר ניצחון בכורה במחזור הפתיחה, הגיעה הדקה ה-77, אז בלאי הסתבך עם הרחקת כדור פשוט, ועפולה כבשה את השיוויון, 1-1. שש דקות מאוחר יותר, הייתה צריכה הפועל לנצח במשחק. ים בן יהודה ארב לכדור שהוחזר לשוער אך החלוץ לא הצליח לסיים את העבודה והחמיץ. 1-1 מאכזב בסיום.


מחצית ראשונה טובה ושער יתרון קרוב לסיום לא מספיקים להפועל לנצח. בשלב זה, עדיין מוקדם לשפוט ולהסיק מסקנות. הסגל כמעט חדש לגמרי ולא הושלם וחלק מהשחקנים לא בכושר משחק. בתקווה לתוצאות טובות יותר בהמשך.

הרכב הפועל:

עומר כץ (ש); בן-ארי, גושה, רם לוי (ק), סטילקול, בלאי, שוורצבוים, ירוחם, ציסדל, וידאל, קאריקארי.

מחליפים:

אגבריה (57'), אופק אושר (63'), ים בן יהודה (79'), יברבאום (79'), בר נוואי (79').

המשחק הבא ייערך בראשל"צ מול הפועל המקומית ב7/9/20 בשעה 19:30. שידור ישיר בערוץ הספורט.


קדימה הפועל!

bottom of page