top of page

איפסו כוונות

שני שערים בבעיטות מדויקות נפלאות מחוץ לרחבה הספיקו להפועל לנצח בראשל"צ, למרות משחק לא גדול של הכחולים. "אני מאוד שמח", אמר מסאי דגו מאמן הפועל בסיום


בן עמית


לאחר שש שנים ללא ניצחון באצטדיון מעיר היין, יצאה אתמול הפועל לראשון-לציון למפגש מול הקבוצה המקומית במטרה ברורה, שבירת הסטטיסטיקה וניצחון בכורה לעונת 20/21. הפועל הגיעה אחרי תיקו ביתי מאכזב במחזור הפתיחה מול עפולה, והמארחים עלו למשחק הליגה הראשון שלהם, בעקבות בידודי הקורונה, עם סגל וציפיות שונות בתכלית מאשתקד.


המשחק נפתח בקצב גבוה מצד שתי הקבוצות אם כי ללא מצבים מיוחדים ליד השערים. בדקה ה-26 הגיעה ההזדמנות הראשונה במשחק כאשר שי גולן ניסה את כוחו מ-20 מטרים בבעיטה טובה עם רגל שמאל, אך הכדור פספס את המסגרת בסנטימטרים. דקה אחר-כך ראשל"צ כמעט השוו, מסירת רוחב מצד ימין מצאה את עומר כץ ערני והכדור הורחק. בדקה ה-36 הזדמנות נוספת לכתומים אך שוב כץ הדף כדור שנבעט מחוץ לרחבה. ארבע דקות מאוחר יותר הגיע שער היתרון של הפועל. דאבל-פס בין שי גולן לטיסדל הסתיים בבעיטה אדירה של גולן למשקוף ופנימה. 1-0 כחול, גול גדול של שי גולן! יושבי יציע הכבוד בהברפלד לא הספיקו להירגע מהשער הראשון ושלוש דקות מאוחר יותר הם תפסו את הראש בפעם השנייה. סיטלקול שלח עומק לקארי-קארי שהשתלט עם הגב, הוריד לוידאל, הברזילאי התקדם ומ-30 מטרים בעט חזק ומסובב פנימה. 2-0 מדהים להפועל בתוך 3 דקות. עמוק בתוך תוספת הזמן, הגנת הפועל הסתבכה עם הרחקת כדור ברחבה, יגיל אוחנה בעט מתוך הרחבה אך שוב מצא את השוער הנהדר של הפועל דרוך. 2-0 להפועל במחצית.


הכתומים עלו למחצית השנייה כשהם לוחצים גבוה ויוצאים קדימה גם על חשבון הפקרת ההגנה. בדקה ה-52, דולב בלולו מראשון-לציון העביר לקוניצקי שבעט קרוב לקורה. בדקה ה-60 טיסדל פרץ משמאל, עבר את המגן שלו ובעט טוב לרחוק, השוער המארח הדף מצוין. שתי דקות חלפו וגם רם לוי ניסה לבעוט מתוך הרחבה אך נעצר אצל השוער. עוד שתי דקות חלפו ווידאל עבר נהדר מצד ימין ורוחב שהעביר למרכז הורחק על-ידי ההגנה. הזדמנות טובה להפועל לעלות ל-3-0. בדקה ה-70 קרן של ראשון-לציון סחטה מעומר כץ את הצלת המשחק. השוער הדף כדור שננגח אליו מתוך רחבת החמש באינסטינקט נהדר והכדור הורחק. עד הסיום הסתדרה ההגנה הכחולה עם הניסיונות של הקבוצה מעיר היין, 2-0 להפועל.


הכחולים לא הציגו משחק גדול אך היו מאוד יעילים ועם יכולת טובה של השוער עומר כץ, השיגו ניצחון בכורה בליגה. ניכר כי לעיתים הגנת הפועל מסתבכת עם הרחקות כדורים פשוטים, העלולים לגרום לספיגת שערי חובה. "עשינו כאן ניצחון חשוב, כל ניצחון בליגה הזאת הוא חשוב", אמר מאמן הפועל מסאי דגו בסיום. "למרות זאת לא הייתי מרוצה מהחצי השני, לא החזקנו בכדור, הלכנו יותר מדי אחורה, המון איבודי כדור, אבל עדיף לתקן את זה אחרי ניצחון. אני מאוד שמח", הוסיף.

הרכב הפועל:

עומר כץ ; בן-ארי, גושה, רם לוי (ק), סטילקול, בלאי, גולן, ירוחם, טיסדל, וידאל, קאריקארי.

שותפו-

אגבריה (45'), בר נוואי (65'), ים בן יהודה (68'), צרויה (77'), אופק אושר (77').

כבר ביום חמישי ה-10/09 בשעה 20:30 מחכה להפועל משחק הליגה השלישי, בבית מול רמה"ש. בהצלחה!

קדימה הפועל, להמשיך.

bottom of page