top of page

“אבל הסוף הזה נראה לי מקולל”

משחק הליגה הראשון של הפועל הסתיים בתוצאת תיקו מאכזבת. הפועל אמנם שלטה לחלוטין, אך כשלה בניסיונותיה לנצח במשחק ונענשה על כך בדקות הסיום. נוסבאום: "גאה בשחקנים". כתבת סיכום המשחק של בן עמית.


כ-400 כחולים ליוו את הפועל לבירת העמק, למשחק הליגה הראשון בעונת 19/20 מול הקבוצה המקומית. המסע הארוך שעשו אוהדי הפועל, התארך עוד יותר עקב תאונה בדרך, כך שרוב יושבי היציע הגיעו באיחור לשריקת הפתיחה. אם ניקח את סיכום המשחק האחרון מחצי-גמר גביע הטוטו מול הפועל ר"ג, ונשנה במעט את דקות השערים, הרי שמדובר במשחק זהה, ובתחושת דה ז'ה וו מוחלטת. הפועל שלטה במגרש בצורה יוצאת דופן, הגיעה לשלל מצבים באחד על אחד מול השוער, אבל שוב לא השכילה למצוא את הרשת יותר מפעם אחת, ונענשה בשער שיוויון מתסכל מהבעיטה היחידה של עפולה במשחק לשערו של ברק לוי.


המשחק נפתח בשעה 19:00 בדיוק, לאחר שצוות השיפוט סרב לדחות את שעת פתיחת המשחק. הפועל פתחה את המשחק בסערה עם לחץ על כל המגרש אך עדיין ללא איום ממשי על השער. בדקה ה-18, בן לוי קיבל לראשונה את הכדור ברחבה, אך בעט מעל המשקוף. בדקה ה-30 יצא עוואדי למבצע אישי ולאחר דאבל פס עם בוארון, הגביה כדור נהדר לבן לוי שהפעם המשיך בכדור יעף גדול לרשת. 1-0 הפועל. הכחולים על המגרש המשיכו ללחוץ על הדוושה וחמש דקות מאוחר יותר, חטף מזרחי כדור במרכז המגרש והשאיר את בוארון לבד מול השוער, אך השחקן שהוסב לעמדת החלוץ בעקבות היעדרותו של סוקונה הפצוע, בעט לגופו.


את המחצית השנייה פתחה הפועל בדיוק כפי שסיימה את הראשונה, כאשר בוארון, פרץ ובן לוי הגיעו לאינספור מצבי כיבוש וודאים מול השוער המקומי, אך פעם אחר פעם לא הצליחו להבקיע את השער השני, ו"לגמור" במשחק. הפחד מספיגת שער התגבר בקרב הקהל, ובדקה ה-85 הגיע שער השיוויון חסר הצדק של עפולה מערבוביה לאחר כדור קרן. עד שריקת הסיום, המשיכה הפועל ללחוץ בזעם על שער היריבה במטרה לנצח במשחק, אך ללא הצלחה. 1-1 מאכזב בסיום.


משחק שאמור היה להסתיים בניצחון מוחץ להפועל, נגמר בתוצאת תיקו חמוצה. כל זאת לא מנע מהקהל הכחול לכבד את השחקנים במחיאות כפיים סוערות, על אף ההחמצות ותחושת התסכול הקשה ששררה ביציע. "כמובן שיש אכזבה מהתוצאה הסופית", אמר מאמן הקבוצה עמיר נוסבאום בראיון לאחר המשחק. "בטח ובטח לאור ההתפתחויות על כר הדשא, וכמויות המצבים שהגענו אליהם. אבל אני גאה בשחקנים שלי, הם ממשחק למשחק נותנים לי סיפוק וביטחון עצמי להמשך הדרך".


הפועל עלתה בהרכב הבא:

לוי (ש); אבבה, גושה, רם לוי (ק), עוואדי, איבגי, מזרחי, בלאי, בן לוי, פרץ, בוארון.

כמו-כן שותפו:

אסולין, אגבריה.


ביום שני הבא, ה-2/9 תארח הפועל באיצטדיון ראש-הזהב את רמת-השרון במסגרת המחזור ה-2. בואו לדחוף את השחקנים הכחולים לניצחון ראשון. קדימה הפועל!

bottom of page