top of page

אדם נוימן יתמוך בהפועל פתח-תקוה בשלוש השנים הקרובות


מועדון הכדורגל הפועל פתח-תקוה שמח להודיע כי חתם על הסכם עם היזם ואיש העסקים אדם נוימן על תמיכה מצידו של נוימן במועדון בשלוש השנים הקרובות, עם אופציה לשנתיים נוספות.

במסגרת ההסכם, נוימן יכפיל בשנה הקרובה את הסכום שיגייסו האוהדים לתקציב המועדון, עד סכום של 1.5 מיליון שקלים. כבר כעת, הסכום שגייסו האוהדים יחד עם ההכפלה של נוימן, עומד על מעל משלושה מיליון שקלים לתקציב הקבוצה. התמיכה הזאת מצטרפת לסיוע של נוימן למועדון במהלך העונה החולפת, בסכום של כמיליון שקלים.


ההסכם עם נוימן הוא חלק מחזון המועדון, לשיתוף פעולה עם משקיעים ואנשי עסקים אשר מאמינים במודל של בעלות אוהדים, ובדרך שעושה הפועל פתח-תקוה תחת עמותת "הכחולה".

תרומתו של נוימן נועדה אף כדי לסייע בתכניות הרבות שהמועדון מפעיל למען הקהילה. בין היתר, התרומה תשמש את מחלקת הנוער החזקה של המועדון, בה משחקים כ-500 ילדים בגילאי 5 עד 18, ואשר גידלה מספר שחקנים שנמצאים כיום בסגל הקבוצה הבוגרת, וכן פרויקטים נוספים, כמו קבוצת ילדים עם צרכים מיוחדים שהמועדון מאמץ, וכן קבוצת בוגרים עם צרכים מיוחדים - נושאים הקרובים לליבו של נוימן, אשר תרם להם במסגרות אחרות בעבר.


"לכל אורך הדרך האמנו בשיתוף פעולה בין העמותה לבין אנשי עסקים אשר מאמינים בדרך שלנו", אמר יו"ר הוועד המנהל של "הכחולה" דניאל איזיקוביץ'. "המעורבות של אדם במועדון והשותפות שלו לדרך שלנו תורמת וחשובה, לא רק בפן הכספי. אני גאה בעמותה ובמועדון שלנו על שהגענו לרגע הזה בו אנחנו חותמים על הסכם ארוך טווח עם משקיע בסדר הגודל של אדם. הפועל פתח-תקוה נמצאת בדרך למעלה, וזה הזמן של כל האוהדים לחזק אותה".

bottom of page