top of page

דרבי, טייק 1

בשבוע הבא, יערך המשחק החשוב בעיר ללא שום צל של ספק. אך לפני כן, אירחה הפועל בשישי את הפועל קטמון ירושלים, לדרבי פרטי משלהן. דרבי הקבוצות שבבעלות אוהדיהן. כתבת סיכום המשחק.


בן עמית


מעל אלף אוהדים כחולים ואדומים פקדו את יציעי ראש-הזהב לדרבי קבוצות האוהדים. כיאה למעמד, התכנסו שני הצדדים בסמוך לאיצטדיון ולגמו יחדיו מהבירה המסורתית טרם המשחק. מזג-האוויר הקר מאוד לא מנע משני מחנות האוהדים לספק תצוגת עידוד חמה. על כר הדשא, סיפקה הפועל משחק טוב יחסית לשבועות האחרונים, עם שני שערים מהירים במחצית הראשונה, שקבעו ניצחון סופר חשוב.


הפועל עלתה למשחק שהיא סובלת מחסרונם של עוז פרץ ורם לוי שהצטרפו לנתי בנימין ברשימת הפצועים, אך נהנתה מחזרתו להרכב של החלוץ הצרפתי, אמאדו סוקונה. שערי השמיים נפתחו עם שריקת הפתיחה והמטירו גשם כבד על השחקנים. האורחת שהגיעה מהמקום השלישי בליגה, שלטה בשדה, אם כי ללא מצבים מיוחדים ליד שערו של ברק לוי. בדקה ה-21 עלתה הפועל ליתרון בחסות המבול. בעיטה חלשה של סוקונה נשמטה מידיו של השוער האורח ונכנסה בין רגליו לרשת. 1-0 כחול. 18 דקות חלפו ושוב השוער הקטמוני במרכז העניינים. הפעם, הוא הרחיק בשלומיאליות לראשו של סוקונה, שהשתלט בקלות, העביר לעומר בוארון ששלח לפינה במדויק. 2-0 הפועל. סוקונה עם שער ובישול, האיש של הפועל במחצית הראשונה.

אירוע מיוחד התרחש בהפסקה, עת ירדו שחקני הקבוצות לחדר ההלבשה, ובמקומם עלו למגרש שחקני הקבוצה המשולבת של הפועל ו-קטמון למשחק ראווה מרגש לקול התשואות הרבות מהקהל. הפועל אמנם הפסידה 1-0 קטן אך השחקנים קיבלו את הכבוד המגיע להם. מיזם מיוחד ומרגש!


המחצית השניה נפתחה עם הזדמנות גדולה של סוקונה לכבוש את השלישי ולגמור את המשחק. התקפה נהדרת של הפועל השאירה את החלוץ מול לבד מול השוער, אמאדו בעט חזק למרכז אך השוער הצליח להציל. בדקה ה-80, בעיטה חופשית מסוכנת של גל מאיו האורח נעצרה אצל ברק לוי. קטמון המשיכה ללחוץ במטרה להשיג שער מצמק אך הפועל לא נלחצה לשערה והתמודדה בקלות עם כל חצאי ההזדמנויות של הקבוצה מהבירה. נקודה לציון היא תפקודו של נפתלי בלאי כבלם שלישי לצידם של גושה ואבבה (שלא ישחקו בדרבי עקב צבירת 5 כרטיסים צהובים) והמשחק הבטוח שהציג. 2-0 חשוב להפועל בסיום.


דרבי קבוצות האוהדים הסתיים בניצחון מתוק של הפועל, והיווה את הכנה אחרונה למנה העיקרית, שתוגש ביום שני הבא ה-27/1 בדמות הדרבי הגדול. הקהל הכחול, הבהיר לשחקנים כהרגלו, את חשיבות הדרבי עבורו בצלילים המוכרים. בואו לתמוך בהפועל, בואו להביא ניצחון!


הרכב הפועל-

ברק לוי (ש); אבבה, גושה, בלאי, בן לוי, איבגי, אגבריה (גנון 75'), ירוחם (ראובני 92'), מזרחי (ק), בוארון (אסולין 82'), סוקונה.


יוזמת תרומת ההמונים לחיזוק בינואר ממשיכה באתר העמותה בכתובת https://theblue.org.il/ כאשר עד כה נתרמו מעל 100 אלף ₪.


קדימה הפועל!

bottom of page