top of page

הטעם המר

ההתרגשות הגדולה משובו של הדרבי הגדול של העיר, מסתיימת בהפסד מאכזב ויכולת חלשה. כתבת סיכום המשחק


בן עמית


הדרבי הראשון לעונת 19/20 חזר לאיצטדיון ראש-הזהב לאחר ארבע שנים וחצי, במסגרת המחזור השישי של הליגה הלאומית. הפועל הגיעה במומנטום שלילי לאחר שני הפסדים רצופים כאשר בשניהם לא הצליחה לעלות על לוח התוצאות, כשהמטרה: לעצור את מיני המשבר אליו נקלעה. אך רצונות לחוד ומציאות לחוד. השחקנים בכחול-שחור הפסידו ליריבה העירונית העדיפה במשחק חלש מאוד והעלו סיבות רבות לדאגה.


כ-2500 צופים ססגוניים צבעו בכחול את היציע המזרחי אל מול המספר המביש של אוהדי האורחת. התפאורה המיוחדת שהוכנה למשחק לא אושרה על-ידי גורמי הביטחון, ולמרות זאת, הקהל הכחול סיפק תצוגת עידוד נהדרת. חמישה שחקני בית פתחו בהרכב הפועל לדרבי בוגרים ראשון בחייהם וניכר כי ההתרגשות השפיעה. המשחק נפתח בשליטה מוחלטת של האורחת וכבר בדקה החמישית היא הצליחה לכבוש, אך השער נפסל בטענת נבדל. הכחולים התקשו להיכנס למשחק ונראו מבולבלים מאוד, ועד לסיום המחצית היו יכולים האורחים לעלות ליתרון, אך פספסו פעם אחר פעם. 0-0 במחצית.


עם פתיחת המחצית השניה, ביצע המאמן עמיר נוסבאום שני חילופים, ונראה כי הצליחה הפועל להחזיק יותר בכדור אך עדיין ללא איום משמעותי על שער היריבה. מכבי המשיכה לשלוט במשחק באופן מלא ובדקה ה-61 באה על שכרה. כדור קרן נחת על ראשו של לידור כהן שנגח לרשת, 1-0. מגמת המשחק נמשכה וכהן יכול היה להכפיל את התוצאה אך נעצר במשקוף. לקראת הסיום, ניסו אמאדו סוקונה ובר איבגי להשוות את התוצאה כאשר הגיעו למצבים נוחים אך ללא הצלחה, ובדקה ה-85 העניש מוחמד סרסור עם שער בבעיטה מחוץ לרחבה. 2-0 בסיום.


המשחק הסתיים במפח נפש גדול בקרב הכחולים ואם כל זאת לא הספיק, הניף סרסור אצבע משולשת לעבר הקהל העצבני של אוהדי הפועל, ללא כל התייחסות מצד שופט המשחק. עימות נוסף התרחש על כר הדשא בסיום בין ברק לוי לגיא לוזון. כאמור, הפועל סופרת מזה שלושה הפסדים רצופים כאשר הדאגות המרכזיות הן בעיקר מהיכולת, מכת הפציעות והסגל הקצר, כשאתמול התבררה חומרת פציעתו של בן לוי הסובל מקרע וייעדר בחודשיים הקרובים.


הרכב הפועל:

לוי (ש); אבבה, יתאח, רם לוי (ק), גושה, בנימין, ירוחם, בלאי, ראובני, פרץ, סוקונה.

כמו-כן שותפו:

אסולין, איבגי, בוארון.


ביום שישי ה-4/10, תצא הפועל ללוד למשחק מול מ.ס כפר קאסם במסגרת המחזור השביעי. בואו לדחוף את השחקנים בכחול בחזרה למסלול הניצחונות. קדימה הפועל!

bottom of page