top of page

הנחיות והמלצות לקראת המשחק מול כפר קאסם



אוהדים יקרים,


לאחר הערכת מצב שבוצעה ובעקבות דרישות האבטחה שנבעו מקצב המכירה המדהים של הכרטיסים למשחק ביום ראשון שהובילה לסולד-אאוט ביציע המערבי, נדרשנו לשנות את ההערכות המתוכננת בכל הנוגע לכניסת האוהדים למשחק.


1. הכניסה אל שערים 4-5 תתאפשר לבעלי מנויים לשערים 4-5 ולרוכשי כרטיסים ליציעים 4-5 בלבד. הזכאים לכניסה חינמית - נשים, ילדים עד גיל 12, נכים ואזרחים ותיקים, יוכלו להכנס לשערים 1-2 ללא צורך לעבור בקופה. בעלי מנויים ורוכשי כרטיסים לשערים 4-5, המעוניינים להגיע יחד עם האישה/ילדים, יוכלו לעשות זאת בשערים 1-2 ללא צורך לעבור בקופה ובהתאם למקומות הפנויים ביציע.


2. המעבר מיציעים 1-2 אל שערים 4-5 ולהיפך בתוך שטח האצטדיון לא תתאפשר.


3. הקופות יפתחו בשעה 18:30, כאשר מכירת כרטיסים תתבצע לאוהדי הפועל פתח-תקוה בלבד, לשערים 13-14 שביציע המזרחי. אנו ממליצים לכם לא לחכות לקופות במשחק ולרכוש כרטיס אונליין בקישור הבא: https://bit.ly/3rIMLrj


4. הכניסה ליציעים תפתח בשעה 19:00. אנו ממליצים להקדים את הגעתכם.


5. חניון הכורכר שמול היציע המערבי וחניון הרכבת יהיו פתוחים.


6. עם העלייה בכמות הקהל מתרחבת התופעה של מכירה אסורה של מוצרים ממותגים בסביבת האצטדיון. מדובר במכירה אסורה אשר פוגעת בהכנסות המועדון. המועדון פועל כנגד אותם מפרי חוק בהתאם להוראות הדין אך לכם האוהדים יש את הכוח האמיתי למנוע מהם להמשיך בתופעה. אנו קוראים לכם לרכוש מוצרים ממותגים של המועדון אך ורק מחנות המועדון הרשמית באצטדיון (במבואה ליד שערים 4-5) או באתר המועדון.


בעקבות קצב מכירת הכרטיסים והעובדה כי החלטנו לספק כניסה חינמית בצורה נרחבת במשחק זה כמו בכל המשחקים העונה, נוצר מצב בו נדרשנו לשנות את הנהלים המתוכננים. צריך להבין כי מדובר בצרות טובות, קשה היה לצפות שקצב מכירת הכרטיסים למשחק הזה יהיה כל כך גדול ומהיר, ולכן נדרשנו לעשות התאמות אבטחה, מתוך מטרה לשמור קודם כל על בטיחותם של האוהדים שלנו שיגיעו מחר למשחק.


גם אם מצאתם את עצמכם מאוכזבים, אנו בטחים כי תהנו מהחוויה מחר באצטדיון וכי המועדון יפיק את הלקחים הנדרשים על מנת לספק חוויה טובה אפילו יותר בהמשך.


"מחר הוא יום שמח להפועל פתח-תקוה, יום בו עומד להישבר שיא קהל של שנים ביציעים", אמר המנכ"ל אבי יחיאל. "קצב מכירת הכרטיסים יוצא הדופן במהלך החג הצריך אותנו לבצע הערכת מצב מחודשת, , באמונה שיהיו לנו עוד הרבה משחקים של סולד-אאוט ביציעים. אני קורא לאוהדים להגיע מחר ולדחוף את הקבוצה במשחק החשוב. יאללה הפועל!".

bottom of page