top of page

זמן להתעורר | דיעה

זוהי קריאה אחרונה לאוהדי הפועל, בואו לנצח את הדרבי!


בן עמית


עם כל הכבוד לגביע הטוטו, שהוא ניסוי כלים הכולל בונוס כספי , ביום חמישי יערך הדרבי הראשון לעונת 19/20. לא אשקר, בתום העונה שעברה, כאשר ירדו הלוזונים לליגה השניה, היו אלה ימים מאושרים בשבילי, לאו דווקא מטעמי שמחה לאיד, אלא מין סוג של קארמה שפגעה ישירות בבטן הרכה של א.ל.


מהי אותה קארמה אתם שואלים? ובכן, מי כמונו מכירים את מסכת העצבים שאנו עוברים בכל דרבי בו אנו מתארחים אצל היריבה מעבר לכביש. מתחיל בגביית תשלום מנשים וילדים בניגוד לחוקי הליגה, כלה בפתיחה מאוחרת של הקופות, ואם אי פעם חשבתם להגיע למשחק נוער, כנראה שתצטרכו להיפרד ממאה שקלים חדשים. לסיום, אם כל זה לא הספיק לכם, אז קבלו את "פיתוי" ו"גניבת" שחקנים ממחלקת הנוער של הפועל במשך השנים.


אז נכון, הפועל לא מגיעה למשחק על הצד הטוב ביותר שלה, ונכון שראינו אותה בימים יותר טובים, זה גם נכון שהיא סוחבת שני הפסדים רצופים, כשמנגד היריבה מגיעה עם שני ניצחונות רצופים. היא גם לא התחזקה משמעותית בחלון העברות, ומכת הפציעות, אוי מכת הפציעות - עד כה לא ברור מי מהשחקנים הפצועים יוכלו לשחק בדרבי. אבל לדרבי, כמו לדרבי, חוקים משלו, כך על פי הקלישאה המוכרת לפחות, ואין מומנטום טוב יותר מדרבי כדי לעצור את כדור השלג המתהווה.


המספר הנוסף

כל אדם ששלח טופס לוטו פשוט בחייו, יודע שהמספר הנוסף הוא זה שמשדרג כל זכייה (לכותב אין מניות במפעל הפיס). הוא בעצם ההבדל בין הפרס הראשון לשני, ובלעדיו אין אפשרות לזכות בקופה הגדולה. אם כן, החדשות הטובות הן, שגם במקרה שלנו האופציה לזכות בפרס הראשון קיימת. למעשה, המספר הנוסף בטופס שיישלח ביום חמישי זה אנחנו, קהל האוהדים, שיגיע לדחוף את שחקני הקבוצה ביציעים.


כ-3000 כאלו צפויים להגיע לשערי "ראש הזהב", התפאורה כבר מוכנה (והיא מהיפות שנראו אי פעם) והאווירה תהיה מדהימה. אני קורא מכאן דווקא ל-2000 הנוספים, שלאחר צמד המשחקים האחרונים יצאו במגוון הצהרות: "אני לא בא יותר למשחקים", "קבוצה פח", "אין סיכוי לנצח בדרבי". זה הזמן להתעורר, זה תלוי רק בנו! אף קבוצה בליגה לא תנצח 30 משחקים בעונה, גם לא 25, יש עליות וירידות, וזאת טבעה של קבוצה צעירה. רק אנחנו ננצח את הדרבי הזה. מהיציע!


דבר אחד אני יכול להבטיח לכם לסיום, והוא גם אולי הכי חשוב, התהליך המדהים שאנו עוברים מאז רכישת הקבוצה, הוא גדול מכל אדם, משחק, תוצאה או ליגה. הדרך הקצרה להצלחה היא בעצם הדרך הארוכה, ואנחנו בדרך לשם ביג טיים!

bottom of page