top of page

לא יודעת לקחת

משחק החוץ הקשה בדוחא הסתיים בתיקו 1-1 כואב, לאחר שסכנין השוותה בדקה ה-98 וכשהפועל בעשרה שחקנים חסרי אונים


בן עמית


חמש פעמים בלבד ניצחה הפועל את סכנין במהלך ההיסטוריה. את הדרך הלא פשוטה באמצע השבוע לגליל התחתון, עשו הכחולים בליווי כ-100 אוהדים, במטרה לשנות את המאזן העגום.


המשחק נפתח עם גישושים משני הצדדים כשנראה שהמארחת שולטת יותר בשדה אך בדקה ה-13 יצא לדרך מבצע בר את בר. הגבהה מצויינת של איבגי, מצא את ירוחם פנוי במרכז הרחבה שהמשיך לרשת. 1-0 הפועל. שש דקות מאוחר יותר יצאה הפועל למתפרצת, עומר בוארון העביר לסוקונה שהצליח לגבור על הבלם, סובב באומנות לחיבור, אך הכדור עבר סנטימטרים מעל המשקוף. זו גם הייתה ההזדמנות האחרונה של הפועל במשחק. סכנין השתלטה לגמרי על המשחק, עטא ג'אבר ירה פעמיים מחוץ לרחבה וכמעט הכניע את ברק לוי שהיה ביכולת טובה מאוד. מהראן ראדי אף הוא ניסה את כוחו בשתי בעיטות חופשיות אך לא מצא את הרשת. בדקה ה-40, חלה התפנית במשחק כאשר יוסוף עוואדי בפעולה לא אחראית, ספג צהוב שני והשאיר את הכחולים בעשרה שחקנים, אך עדיין 1-0 כחול במחצית.


אזברגה ביצע חילוף עם פתיחת המחצית השנייה כשהכניס את מוגרבי במקום מלכה, והאורחת בדחיפת הקהל המקומי הפעילה מכבש לחצים על שערו של לוי, אם כי לא הבריקה במיוחד. ריח של שער מקומי היה באוויר אך ההגנה הכחולה הצליחה לעמוד בלחץ והתעסקה בעיקר באיך להעביר את הזמן. הקהל המקומי איבד את הסבלנות והחל להשליך חפצים לעבר שערו של ברק לוי. השופט הרביעי הרים את השלט המורה על 9(!) דקות תוספת זמן למשחק, ובדקה ה-98 סכנין הצליחה להשיג את שער השוויון אחרי שאלי אלבז דחק מקרוב לרשת. 1-1 אכזרי בתום 100 דקות של כדורגל.


עם שריקת הסיום, החלה מהומה במרכז המגרש בהשתתפות שחקני שתי הקבוצות והקהל המקומי, ונגררה לחדרי ההלבשה. המהומה פוזרה רק לאחר התערבות המאבטחים במגרש.


משחק נוסף שהיה "ביד" הסתיים באכזבה גדולה עם שער שיוויון בדקות הסיום. הפועל הצליחה לנצח רק פעם אחת בלבד ב-8 המשחקים האחרונים. מתוך 11 משחקי ליגה, הצליחו הכחולים לשמור על שער נקי רק פעם אחת (במשחק הניצחון מול רמה"ש), אך בעיקר נראה כי השחקנים לא מצליחים "להרוג" את המשחק פעם אחר פעם.


הרכב הפועל-

לוי (ש); אבבה, גושה, רם לוי (ק), עוואדי, איבגי, ירוחם, גנון (בן לוי 46'), בוארון (מזרחי 65'), פרץ (אגבריה 92'), סוקונה.


במחזור הבא (8/11) תארח הפועל את הפועל ר"ג בשעה 15:00 באצטדיון "ראש הזהב".

עם הפנים קדימה, בואו לעודד, קדימה הפועל!

bottom of page