top of page

לירון סובול ישמש כדובר המועדון, תום בלפר מונה למנהל בית הספר לכדורגל

העורך לשעבר של מדור הספורט במלאבס יהיה אחראי על הדוברות, ההסברה והיח"צ של המועדון. בלפר ישמש כאחראי על כל פעילות בית הספר לכדורגל של הפועל





שני מינויים חדשים בהפועל פתח תקוה, של שני אוהדים כחולים. העיתונאי לירון סובול מונה היום (חמישי) לתפקיד דובר המועדון, ויהיה אחראי על כל מערך הדוברות, הקשר מול האוהדים וכלי התקשורת ויחסי הציבור של הפועל.


לירון, בן 31, אוהד של המועדון ממשפחה כחולה, משמש כעורך הראשי של האתר התחקירים צ'אנל, ובעבר שימש כעורך במלאבס, מעריב, ישראל היום וערוץ הספורט. "אני מאושר להצטרף למערכת של הפועל ומודה על כך שקיבלתי את ההזדמנות להשפיע מבפנים על המועדון שכל כך חשוב לי", אמר סובול. "המשימה הראשונה שלי היא לחזק את הקשר בין האוהדים למועדון ולהביא מהידע והניסיון שצברתי למען הצלחת הפועל".




בלפר, בן 27, שמגיע גם הוא ממשפחה כחולה, יהיה אחראי על פעילות בית הספר לכדורגל של הפועל. "אני מתרגש להצטרף למועדון ומקווה שאצליח לקדם את בית הספר לכדורגל, שהוא חלק חשוב ביותר במועדון", אמר בלפר. "דור העתיד של האגודה מתחיל כאן בבית הספר לכדורגל, והמטרה שלנו היא לקדם ולשפר אותו בטווח הקצר והארוך".





המנכ"ל, אבי יחיאל, התייחס לשני המינויים: "המינויים של לירון ותום הם חלק ממדיניות של שילוב בין אנשים חדשים לגמרי במערכת, אנשים מהדור הוותיק של האגודה ואוהדים של המועדון שמצטרפים לפעילות. חשוב לכל מערכת ובפרט בהפועל, להביא אנשים מבחוץ שיתנו נקודת מבט אחרת ונוכל ללמוד מהם. במינויים של לירון ותום אנחנו שומרים על ציביון המערכת ומשלבים אנשים שמכירים מצוין את המועדון. ברמה המקצועית, אנו מקווים כי תום ישפר את פעילות בית הספר לכדורגל ולירון יצליח לקחת צעד קדימה את מערך התקשורת ויחסי הציבור, נושא שמאוד חשוב לנו במועדון".





bottom of page