top of page

עיטור העוז

למרות פיגור מוקדם, הצליח עוז פרץ להבקיע צמד כשהוא צולע על המגרש, השלים מהפך ושחרר הרבה אוויר בהפועל


בן עמית


כשהיא מעודדת מהיכולת בשמונה הדקות האחרונות ברמת-השרון ועם רוח גבית גדולה, אירחה הפועל בשישי בשעות אחר-הצהריים את הפועל אשקלון מהתחתית, בידיעה שהפסד יקרב אותה לאיזור המסוכן של הטבלה. זה לא היה משחק טוב של הפועל והיא נקלעה לפיגור מוצדק. עוז פרץ, מסתמן כאס של הפועל העונה. בשבוע שעבר הוא נגח את השיוויון ב-4-4 המטורף, והפעם העניק החלוץ צמד גדול בדקות הסיום כאשר הוא פצוע על המגרש, וקבע ניצחון חשוב ביותר.


מזג האוויר הקר לא השפיע על כ-1000 הכחולים ביציע שהגיעו לתמוך בכחולה, והשופט דקל צינו הוציא את ההתמודדות לדרך בשעה 15:00 בדיוק. הפועל פתחה את המשחק ביכולת לא טובה, בדומה למשחקים האחרונים, האורחים היו מסוכנים יותר ליד השער והספיקו לדרוש שני פנדלים, שנראים כגבוליים בהחלט. ההזדמנות הבודדה של הפועל במהלך המחצית הראשונה הייתה של עמית מזרחי כאשר בעט חלש לידיו השוער האורח ופספס הזדמנות טובה. מחצית חלשה בראש-הזהב, 0-0. כאב ראש גדול נוצר בהפועל בעקבות מתיחה במפשעה של סוקונה במחצית הראשונה.


המחצית השנייה נפתחה עם חילוף כפוי בהפועל, סוקונה הפצוע לא יכול היה להמשיך, ובמקומו נכנס גל אסולין. הפועל הוסיפה להיות חלשה מאוד והאורחים המשיכו להיות עדיפים. בדקה ה-57, אשקלון הצליחה להשיג את היתרון. יגיל אוחנה קיבל את הכדור באגף שמאל וצלל ברחבה לאחר ספק מגע במתן גושה, השופט הצביע על הנקודה הלבנה, חרף מחאות שחקני הפועל. אל הפנדל ניגש ציון צמח שבעט חזק, ברק לוי עוד הצליח לשפשף את הכדור אך נכנע. 1-0 לדרומיים. בדקה ה-75, הוכשל עוז פרץ בברוטליות על-ידי בלם אשקלוני ונפצע, אך התעקש להישאר על המגרש. הוא כנראה ידע את הסיבה לכך כי בדקה ה-82 הוא קיבל כדור עם הגב לשער, נתפס בתוך הרחבה וסחט פנדל. פרץ גם היה זה שלקח את הכדור ושלח לרשת הגבוהה פנימה. 1-1. רוח החזרה למשחק מהשבוע שעבר חדרה בשחקנים ובדקה ה-89, כדור עומק נהדר של אסולין, השאיר את פרץ המדדה לבד מול השוער שהמשיך עם הרגל הפצועה לפינה ופנימה. 2-1 הפועל. לאחר השער, החלוץ הנהדר נשכב על הדשא והוחלף לקול הכפיים הסוערות מהקהל. הפועל הצליחה לשמור על היתרון בתוספת הזמן. 2-1 כחול בסיום!


הכחולים הציגו אופי רב כאשר בשלושת המשחקים האחרונים הצליחה לחזור למשחק בדקות הסיום, למרות יכולת לא מבריקה, כאשר הפעם עם ניצחון יקר ושלוש נקודות חשובות.

מכת פציעות לא קטנה מתהווה בהפועל כאשר אל עומר בוארון ששבר את ידו בשבוע שעבר הצטרפו סוקונה שמתח את המפשעה ועוז פרץ שנפצע בברכו. שני האחרונים ייבדקו במהלך היום (ראשון) כדי לאבחן את חומרת הפציעות.


הרכב הפועל-

ברק לוי (ש); אבבה, רם לוי (ק), גושה (גנון 66'), בן לוי, איבגי, בלאי, ירוחם, מזרחי, פרץ (אגבריה 90'), סוקונה (אסולין 45').


ביום שישי ה-10/1 ייערך המחזור ה-19, כאשר הפועל תצפין לעפולה, בפעם השנייה העונה ותפגוש את א.א. פאחם. בואו לעודד, קדימה הפועל!

bottom of page