top of page

שיטת הקיזוז

למרות יכולת חלשה, חגגה הפועל את ניצחון הבכורה בליגה משער דרמטי של עומר בוארון בתוספת הזמן שהותיר את הקהל הכחול מאושר. "הייתי חייב להם גול משבוע שעבר". כתבת סיכום המשחק של בן עמית

כ-2000 כחולים הגיעו לאיצדיון ראש הזהב, למשחק הבית הראשון של הפועל, במסגרת המחזור השני מול רמת-השרון, לאחר תוצאת התיקו המאכזבת בשבוע שעבר מול עפולה. לעומת המשחקים האחרונים, בהם חניכיו של נוסבאום הכתיבו את הקצב, הפועל לא הגיעה למשחק. היריבה מהשרון עמוסת שחקני הפועל בעבר (שישה בהרכב), שלטה במשחק ואלמלא החמצות שלומיאליות של צמד האקסים גל צרויה ושמעון אבוחצירא, ויכולת מצויינת של ברק לוי בין הקורות, הייתה מנצחת במשחק. אך כפי שחוותה הפועל על בשרה במשחק האחרון את הקלישאה המוכרת: "אם לא תכבוש, תספוג", יצאה הפועל להתקפה בדקה ה-94 והענישה את האורחת.


עוד לפני שריקת הפתיחה, נערך טקס לזכרו של חלוץ ומאמן העבר, בועז קופמן ז"ל, שהלך לעולמו לאחר מחלה קשה. בני משפחתו עלו לכר הדשא וקיבלו חולצת הפועל ממוסגרת עם הספרה 9. המחצית הראשונה הייתה בשליטת הקבוצה מהשרון, שהצהירה שבנתה קבוצת לעליית ליגה, וכבר בעשר הדקות הראשונות הגיעו לשני מצבים, הראשון מקרן ששרקה ליד העמוד, והשני כאשר צרויה בעט החוצה ממצב קורץ. הפועל יצאה מיד למתפרצת אך עוז פרץ בעט את הכדור לרשת החיצונית. בדקה ה-30 כדור רוחב של פרץ לא הגיע לעומר בוארון, והכחולים פספסו הזדמנות לעלות ליתרון. ממש לקראת תום המחצית, ניסה שוב את כוחו בוארון, אך כדור שבעט מהאוויר נקלט בידי השוער. 0-0 חלש בהפסקה.


השליטה של השרונים המשיכה גם במחצית השנייה אם כי ללא מצבים מיוחדים, המשחק קיבל תפנית בדקה ה-56 כאשר יוגב לרמן, הבלם האורח, השאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. הכחולים ביציע ציפו לראות שינוי מגמה, אך ניכר כי היעדרותו של אמאדו סוקונה הפצוע, השפיעה על ההתקפה, והיא חסרת מחץ. בדקה ה-67 הגיע צרויה בפעם השלישית מול ברק לוי, אך שוב בעט ברשלנות החוצה. כשנראה היה כי שתי הקבוצות יסתפקו בנקודה, קיבל את הכדור המחליף נדב ראובני במשחקו הראשון בבוגרים, לאחר שחתם השבוע על חוזה ל-5 שנים, העביר כדור רוחב נהדר לבוארון שהמשיך לרשת, החזיר את חובו מהמשחקים הקודמים, והקפיץ את הכחולים ביציע. 1-0 הפועל. בהתקפה האחרונה במשחק, הציל ברק לוי את הפועל כשהוציא כדור מהחיבורים ונתן את האות לחגיגות, 1-0 כחול-שחור בסיום.


לאחר המשחק, השחקנים חגגו עם האוהדים את הניצחון הגדול בשירים דגלים וריקודים. אם לאחר המשחק האחרון בעפולה, היה מאמן הקבוצה עמיר נוסבאום שבע רצון מהיכולת אך לא מהתוצאה, היום הוא בעיקר מרוצה ממנה. "שמח מהתוצאה, אבל זה היה משחק לא טוב שלנו ולא מאפיין אותנו, יש המון דברים לתקן ועוד נתקן, מקווה שכבר למשחק הבא". הראיון המלא בווידאו:


גם החלוץ עומר בוארון היה מאושר בסיום: "כיף גדול, חוויה מדהימה, שמח להחזיר לקהל, הייתי חייב להם גול משבוע שעבר. הראיון המלא בווידאו:


הפועל עלתה בהרכב הבא:

לוי (ש); אבבה, יתח, רם לוי (ק), עוואדי, איבגי, מזרחי, בלאי, בן לוי, פרץ, בוארון.

כמו-כן שותפו:

אסולין, אגבריה, ראובני.


ביום ראשון, ה-8/9 תצא הפועל לאיצטדיון סלה באשקלון למשחק מול הפועל המקומית, במסגרת המחזור ה-3. בואו לדחוף את השחקנים הכחולים לניצחון, קדימה הפועל!

bottom of page