top of page

שיתוף פעולה עם בית חינוך אורנים

במסגרת החזון של עמותת "הכחולה" לחיבור לקהילה, ליצירת דור חדש של אוהדים ועידוד הדור הצעיר להצטיין מבחינה ערכית, הוחלט השנה אימוץ בית--חינוך "אורנים", שבמסגרתו מועדון הפועל פתח-תקוה ועמותת "הכחולה" מקיימים עם בית החינוך מגוון שיתופי פעולה.

בין שלל הפעילויות:

1. מתן הקצאה למנהלת בית החינוך של 12 תלמידים בחודש, שנבחרו כמצטיינים ערכיים לאותו החודש, לעלות עם שחקני הבוגרים למגרש בפתיחת משחק בית.

2. הכשרת מורה לספורט מבית הספר על ידי מאמן ממחלקת הנוער לצורך העברת חוג כדורגל במסגרת יום ללא ילקוט שחל בבית החינוך. במהלך השנה ישתתפו בחוג שחקני הקבוצה הבוגרת, ישחקו וידברו עם הילדים ויעודדו אותם למצוינות בערכים.

3. שיתוף פעולה עם "עיר ללא אלימות", עיריית פתח תקוה ועמותת "אבות ובנים", בהקמת חוג כדורגל אבות+בנים אחרי שעות הלימודים בליווי פסיכולוג לצורך סיוע בהגברת הקשר והתקשורת בין ההורה לילד.

4. קיום הפנינג בשיתוף שחקני הקבוצה הבוגרת במהלך השנה.

5. קיום פעילויות ערכיות של פעילי העמותה בבית הספר אחת לתקופה ומינוי נאמן כחול מכל שכבה שיסייעו לפעילים בהעברת הפעילות.


חשוב לציין ששיתוף הפעולה של בית החינוך מול המועדון והעמותה הדוק ביותר ובמהלך הדרך נרקמות פעילויות משותפות נוספות שנעדכן עליהן.


במשחק הבית מול הפועל רמת גן (יום שישי ה-8.11.19) ניתן היה לראות את אחת מהפעילויות, בה עלו מצטייני החודש הערכיים מטעם בית חינוך אורנים עם השחקנים למגרש בפתיחת משחק הבית האחרון.


מנהלת בית חינוך אורנים, יעל הרשטיק, תיארה כיצד נולדה הפעילות וההתלהבות והתרגשות התלמידים ממנה: "הכל התחיל מרעיון של תומר שמיר, מתנדב מעמותת הכחולה ואייל חושן, אבא של נועם, מבית חינוך "אורנים" ומתנדב מעמותת הכחולה.

בתיאום עם המורה לחינוך גופני הילה יששכר, השנה אנו מקיימים שיתופי פעולה עם הפועל פתח-תקוה.

כל חודש בחודשו ייבחרו מצטייני המנהלת, על פי ערך החודש.

האירוע הראשון התקיים ביום שישי האחרון 8.11, כאשר מצטייני המנהלת של חודש תשרי לערך "שיתוף והשתתפות", והוריהם הוזמנו למשחק של הפועל פתח-תקוה באצטדיון המושבה. התלמידים שלנו עלו למגרש עם השחקנים והכרוז הכריז עליהם כעל מצטייני מנהלת של בית-חינוך אורנים. המשחק כולו צולם לטלוויזיה וגם תלמידינו זכו לדקה של שידור. ההתרגשות והשמחה היו גדולים!


כמו כן, נקיים פרוייקט בו שחקני הפועל פתח-תקוה יגיעו לבית החינוך למשחק משותף עם התלמידים.


בנוסף, טל מצ'יורו, מאמן ממחלקת הנוער של הפועל פתח-תקוה, ילווה את המורות לחנ"ג בעניין מערכי שיעור בכדורגל, על מנת להעצים את התלמידים.


אנשי העמותה יחשפו את תלמידי בית החינוך במגוון נושאים בתחומי דעת שונים.

והיד עוד נטויה."


מועדון הפועל פתח-תקוה מודה לבית החינוך אורנים על השיתוף פעולה הפורה ומתרגש לקראת הפעילויות שעוד יבואו.

bottom of page