top of page

שלוש נקודות מאשקלונה

שטף התקפי, כדורגל מצוין ועליונות מוחלטת. הפועל חזרה מאשקלון עם שלוש נקודות חשובות, ובתוספת "טייטל" חדש, בו לא זכתה מתחילת ינואר 2016: "מוליכת הליגה הלאומית".

בן עמית


אמנם מדובר רק במחזור השלישי, אך נכון לכתיבת שורות אלו, מדורגת הפועל במקום הראשון בליגה, שבו לא נכחה מאז עונת 15/16, וזאת לאחר ניצחון משכנע 3-1 על הפועל אשקלון. כ-400 כחולים מסורים עשו את הדרך לאיצטדיון סלה המושמץ, בו מרבה הפועל לאבד נקודות, והפכו אותו לביתי עבור השחקנים הכחולים עם תצוגת עידוד מרשימה, שהחזירו עם משחק פנטסטי.

המשחק נפתח בשליטה כחולה מוחלטת, כאשר כבר בדקה השלישית הגיע עוז פרץ מול שוער המארחת, אך הכדור הורחק על ידי ההגנה ממש לפני שעבר את קו השער. בדקה התשיעית למקומיים כבר לא נותר מענה, עמית מזרחי העביר כדור רוחב נהדר לאמאדו סוקונה שפתח בהרכב לאחר שהחלים מפציעה ממנה סבל, והמשיך לפינה הרחוקה. 1-0 הפועל. בדקה ה-23 היה זה שוב סוקונה שהרעיד את הרשת, אך הפעם מהצד החיצוני שלה. חמש דקות מאוחר יותר, בעט עומר בוארון מ-16 מטרים לקורה, אל הריבאונד הגיע עוז פרץ שכבש, אך השער נפסל בטענת נבדל שלא בצדק. זו הפעם השניה העונה שלפרץ נפסל שער חוקי. ממש לפני השריקה לסיום המחצית, יצאו הכחולים להתקפה מתפרצת, פרץ העביר לבוארון שהקשית מעל השוער, אך לרוע המזל הכדור פגש את המשקוף ומשם החוצה, חוסר מזל להפועל שמסיימת מחצית נהדרת ביתרון של שער אחד בלבד.


את המחצית השניה פתחו הדרומיים טוב יותר, כאשר בדקה ה-55 נגיחה של אוראל חורב המארח פגעה בקורה, משם לגבו של ברק לוי ופנימה, 1-1. האכזבה הקשה ששררה לאחר המשחק בעפולה חזרה ביציע הכחול נוכח המתרחש בשדה, אך שתי דקות מאוחר יותר, חזר הצבע ללחיים של האוהדים. בר איבגי הרים כדור שנחת ישירות ברשת של

המקומיים וזה 2-1 הפועל. בדקה ה-62 "סיימה" הפועל את ההתמודדות כאשר סוקונה העביר רוחב נפלא לבוארון שהמשיך מהאוויר לרשת, 3-1 הפועל. זה המשחק השני ברצף בו כובש בוארון. עד הסיום, השכילו השחקנים בכחול לשמור על התוצאה ולהחזיר את שלוש הנקודות הבייתה.


הפועל מסיימת משחק עם ניצחון מתוק וחשוב, וממשיכה לצבור נקודות. השחקנים הגיעו לחגוג עם האוהדים, שעשו את הדרך הנעימה למרכז שמחים ומאושרים. "ניסיתי להרים, וזה נכנס", אמר בסיום המגן בר איבגי, כשבעת חילופו שמע את קריאת

האוהדים "איזה גול, איזה גול".


גם המאמן עמיר נוסבאום היה מרוצה בסיום: "נראנו טוב, שמח שסוף סוף הראנו יכולת וגם תרגמנו את זה לשלוש נקודות, אנו מסתכלים קדימה למשחק הבא והכי חשוב זה לשמור על יציבות והמשכיות".


הרכב הפועל: לוי (ש); אבבה, גושה, רם לוי (ק), עוואדי, איבגי, מזרחי, בלאי, פרץ, בוארון, סוקונה. כמו-כן שותפו: אגבריה, בנימין, בן לוי.


במחזור הבא, תארח הפועל באיצטדיון ראש הזהב את הפועל אום אל פאחם. המשחק יערך ביום שני, ה16/9 בשעה 19:00. בואו לדחוף את הכחולים לניצחון שלישי רצוף. קדימה הפועל!

bottom of page