top of page

שמרה על הבית

לאחר האכזבות במשחקים האחרונים כאשר לא הצליחה לנצח אחרי שהובילה, חזרה הפועל הביתה וניצחה 1-0 את בני לוד ביכולת לא מבריקה במיוחד.


בן עמית


לאחר שני משחקי חוץ רצופים, שהתווספו לפגרת השזרוע הארוכה, חזרה בשישי הפועל לאיצטדיון ראש-הזהב וכ-1000 כחולים דחפו את השחקנים מהיציע. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה מצד שתי הקבוצות אך בשונה מהמשחקים האחרונים, ידעה הפועל לנצל את החולשה של האורחים מלוד שהיו גם בעשרה שחקנים, הצליחה לנצח וסיימה את הסיבוב הראשון בטעם מתוק. לפני שריקת הפתיחה, עלו לכר הדשא שחקני קבוצת האוהדים שזכו בטורניר הארצי של קבוצות האוהדים עם הגביע וקיבלו את הכבוד הראוי מהקהל.


ההזמנות הראשונה במשחק הייתה שייכת ללוד כאשר אבו-ענזה הבלתי נגמר חדר לרחבה אך הכדור שבעט פגע בקורה והורחק ע"י ההגנה. הפועל ניצלה מספיגה. המשחק אופיין באגרסיביות יתרה וניכר כי שופטת המשחק, מיתר שמש, מתקשה לשלוט במתרחש בשדה. עד לסיום המחצית לא הצליחה הפועל לסכן את המסגרת של האורחים שספגו 40 שערים ב-12 מחזורים, וירדה לקול שריקות הבוז מהיציע.


עם פתיחת המחצית השניה, שינה נוסבאום את המערך כאשר הוציא את עמית מזרחי והכניס את מתן גושה. הפועל עברה לשחק עם שלושה בלמים כאשר שני המגנים חופשיים לתקוף מהאגפים. נראה כי הפועל טובה יותר במערך שלוש הבלמים ומיד עם שינוי המערך, שתי פריצות של בן לוי מימין לא מצאו את המסגרת. בפעם השלישית זה כבר נגמר ברשת. קרן של בר ירוחם מצאה את עוז פרץ בקצר שנגח פנימה ורץ להצדיע לקהל המאושר. 1-0 הפועל. המשחק המשיך להיות אגרסיבי וכרטיסים צהובים נשלפו לכל עבר. בדקה ה-75 קיבל אזברגה הבלם האורח כרטיס אדום מוצדק לאחר הכשלה על סף הרחבה. דווקא לאחר ההרחקה, כאשר הקהל הכחול ציפה מהשחקנים ש"יגמרו" את המשחק, השתלטה האורחת על השדה והייתה קרובה יותר לשיוויון. אך לבסוף הפועל הצליחה לשמור על התוצאה ולנצח. 1-0 קשה בסיום.


הרכב הפועל-

נסה; אבבה, רם לוי, בן לוי (עוואדי 89'), איבגי, מזרחי (גושה 46'), בלאי, ירוחם, פרץ, בוארון (גנון 70'), סוקונה.


הפועל מסיימת את הסיבוב הראשון עם ניצחון ובמאזן כללי שווה של 5 ניצחונות, 5 תיקו, 5 הפסדים, ובמאזן שערים חיובי של 18-19. טרם השלמת המחזור ביום שני, ממוקמת הפועל במקום השמיני בטבלה.


ביום חמישי ה-19/12 תצא הפועל לאשדוד במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה מול אדומים אשדוד. בואו לדחוף את הפועל לסיבוב הבא. קדימה הפועל!

bottom of page