top of page

שער הניצחון

רגע לפני היציאה לפגרת הנבחרת-שזרוע, העניק החלוץ הצרפתי אמאדו סוקונה ניצחון במשחק הקשה מול הפועל ר"ג


בן עמית


את הפעם האחרונה בה הגיעה הפועל ר"ג לאיצדטיון "ראש הזהב", ירצו כנראה אוהדי הפועל לשכוח. זה היה במסגרת חצי גמר גביע הטוטו, בה הציגה הפועל יכולת טובה מאוד, סיימה בתיקו ולבסוף הודחה בפנדלים מהמפעל. בציפייה ליכולת דומה ותוצאה שונה קיוו כ-1000 מעודדים ביציע.


המשחק נפתח בשליטה של האורחת, והפועל התמקדה בעיקר ביציאה להתקפות מתפרצות כאשר כבר בדקה ה-13, עוז פרץ ניסה להעביר כדור רוחב למרכז שהיה לא מדוייק. הקבוצה לא נכנסה טוב למשחק, ונוסבאום שינה את תפקוד השלישיה הקדמית מעת לעת. בדקה ה-34 היה זה שוב פרץ שניסה להכניע את השוער האורח במספרת אך הכדור הלך החוצה. עשר דקות מאוחר יותר, טעות גדולה של יעקב אבבה שאיבד כדור והוביל לבעיטת יעף של האורחים, אך ברק לוי היה במקום והציל את הפועל מספיגה. למרות ששמר על שער נקי רק פעם אחת, השוער הוא המניה הבטוחה של הפועל מתחילת העונה. רגע לפני השריקה לתום המחצית הראשונה, יצאה הפועל למתפרצת נוספת שהפעם הסתיימה בשער. בוארון קיבל את הכדור מימין, היתל במגן והעביר רוחב נפלא לסוקונה ששלח לרשת. 1-0 הפועל במחצית למרות משחק לא טוב של הכחולים.


את המחצית השנייה פתחו האורדונים עם לחץ על שערו של ברק לוי ובדקה ה-65 בעיטה מסוכנת חלפה מעל השער. שתי דקות מאוחר יותר, הכדור הגיע לסוקונה שהצליח לכבוש אך היה בעמדת נבדל. האורחים המשיכו ללחוץ על הדוושה כדי להשיג את השיוויון והפקירו את החלק האחורי, והפועל קיבלה מספר הזדמנויות וודאיות לנצח במשחק אך לא הצליחה לנצלן. בתוספת הזמן עוד הספיק בר איבגי להיות מורחק בצהוב שני לאחר מהומה במרכז המגרש, ובדקה ה-94 הגיעה ההזדמנות של המשחק. בוארון קיבל את הכדור במרכז המגרש ודהר מול שחקן הגנה בודד כשלצידו סוקונה ובלאי המתחננים למסירה, אך החלוץ מעד ובזבז את ההזדמנות להכפיל את התוצאה. דפיקות הלב הואצו ביציע עד השריקה האחרונה. 1-0 מתוק בסיום.


"לא היינו טובים בהתקפה האחרונה" אמר בסיום הקשר בר ירוחם, "הראינו אופי, טוב שהבאנו את הנקודות. הקהל פה הוא בעוצמה אחרת, כיף אדיר, אני נהנה מכל רגע" הוסיף.


הרכב הפועל-

לוי (ש); אבבה (בלאי 62'), גושה, רם לוי (ק), בן לוי, איבגי, ירוחם, מזרחי (יתאח 83'), בוארון, עוז פרץ (גנון 72'), סוקונה.


שליש ליגה מאחורינו, להפועל 16 נקודות, והיא במאזן שווה של 4 ניצחונות, 4 תיקו ו-4 הפסדים, ומדורגת במקום השמיני שמוביל לפלייאוף העליון. משחק שני בלבד מפתיחת העונה שהפועל לא סופגת שער כשגם במשחק הקודם זה הסתיים בניצחון על רמה"ש.


לאחר הפגרה (29/11) תצא הפועל למשחק חוץ בנס ציונה מול בית"ר ת"א בת-ים. בואו לנצח, קדימה הפועל!

bottom of page