top of page

מחר: הפועל פתח-תקוה ועירוני טבריה יפגשו לראשונה

הכחולים מגיעים למשחק עם מאזן של שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים. רן ואתורי המורחק ייעדר, דרור ניר צפוי להכלל לראשונה בסגל של עופר טסלפפה

צילום: אסף הופמן


הפועל פתח-תקוה תארח מחר (שני, 19:00) את עירוני טבריה למשחק במסגרת המחזור השביעי של הליגה הלאומית. הפועל מגיעה למשחק עם מאזן של שלושה ניצחונות אל מול שלושה הפסדים עד כה העונה, ותנסה לחזור למאזן חיובי מול הקהל הביתי. הכחולים יחסרו מחר את רן ואתורי המורחק, כאשר דרור ניר, שחתם בקבוצה בשבוע שעבר, צפוי להכלל לראשונה בסגל הקבוצה.


עוד לפני המשחק, יתקיים טקס לכבודו של שחקן העבר של המועדון, יחיאל סאלם, לכבוד יום הולדתו ה-70. סאלם היה מהשחקנים הבולטים של הפועל בשנות ה-70, עם 291 הופעות במדים הכחולים, מקום תשיעי במספר ההופעות בתולדות המועדון.


מדובר במפגש הראשון אי פעם בין המועדונים, כאשר להפועל 13 משחקים מול הפועל טבריה ז"ל, שהתפרקה אי שם בשנות ה-90. זו העונה השנייה של עירוני טבריה בליגה הלאומית, כאשר העונה הקודמת שלהם בליגת המשנה, 2014/15, הייתה גם האחרונה של הפועל בליגת העל.


הקבוצה של אלירן חודדה מגיעה למשחק מהמקום ה-11 עם 8 נקודות עד כה, כאשר במחזור האחרון גברה 0:2 על הפועל רמת גן. מבין השחקנים של טבריה אפשר למצוא את ויקי כחלון ויעקב אבבה, ששיחקו בעבר בהפועל, את מלך השערים בעונה שעברה בלאומית ז'וליו סזאר ואת אופיר מזרחי ובן והבה, ששיחקו בעבר בליגת העל.

bottom of page