top of page

הפועל תארח את מכבי חיפה. ורד: הכל הולך לנו הפוך, מאמין שנצא לדרך חדשה

הכחולים יארחו מחר את האלופה, במטרה לצאת מהתקופה הקשה. אבי ריקן ורם לוי החלימו מפציעותיהם וישובו לסגל



הפועל 'מבנה' פתח-תקוה תארח מחר (רביעי, 20:15, אצטדיון שלמה ביטוח) את מכבי חיפה למשחק במסגרת המחזור ה-14 של ליגת ONE ZERO שיפתח את הסיבוב השני של העונה.


הכחולים מגיעים למשחק במומנטום שלילי לאחר חמישה הפסדים רצופים, אך במטרה להשיג תוצאה טובה ולצאת לדרך חדשה במשחק הקשה מול האלופה.


עופר טסלפפה יקבל בחזרה לסגל את אבי ריקן ורם לוי שהחלימו מהפציעות מהם סבלו בתקופה האחרונה, אך מנגד ימשיכו להעדר - עומר כץ, שמחלים מהפציעה בשריר הארבע ראשי ובמועדון ינסו להכשירו למשחק בשבת מול בני סכנין, איתי שכטר שהוחלף בדקה ה-30 בדרבי ובבדיקה שעבר לא התגלה קרע בשריר הירך האחורי, כאשר בצוות המקצועי מצפים שיהיה כשיר למשחק החוץ בסכנין, ריצ'ארד בואטנג שבמועדון ממתינים לאבחון הפציעה בברך וגולן בני המורחק.


"נבוא עם אותה הגישה שבאנו נגדם במשחק הקודם, שבאמת האמנו שאפשר לצאת עם נקודות" אמר המאמן עופר טסלפפה לקראת המשחק, "אנחנו נמצאים בתקופה פחות טובה ונצטרך לחזור לדברים שאפיינו את הקבוצה שלנו במטרה להשיג נקודות".



"גם אנחנו, השחקנים הבכירים, צריכים לקחת יותר על עצמם" אמר עידן ורד בהתייחסות לתקופה הקשה שעוברת על הקבוצה. "אני מסכים עם האכזבה של האוהדים, הכל הולך לנו הפוך אבל אני מאמין שנצא לדרך חדשה".

 

עד היום הקבוצות נפגשו 128 פעמים במסגרת הליגה הראשונה.

הפועל ניצחה ב-35 מפגשים, 30 הסתיימו בתיקו ו-63 משחקים הסתיימו בניצחון הירוקים.

בסיבוב הקודם, במשחק דחוי מהמחזור הראשון, הפסידה הפועל 2:1 בסמי עופר.


הניצחון האחרון של הפועל מול החיפאים היה לפני 11 שנים, במשחק הביתי הראשון של הפועל באיצטדיון שלמה ביטוח, אז רשמו הכחולים 1:3 גדול מצמד של דומיניק וואסי ושער נוסף של יניב לוזון.


את הסיבוב הראשון סיימו הירוקים במקום ה-2 בטבלה עם 26 נקודות (ומשחק חסר). מנגד, הפועל סיימה את הסיבוב עם 9 נקודות בלבד וממוקמת במקום האחרון בצוותא עם מ.ס אשדוד.



bottom of page