top of page

ברוכים הבאים לאתר החדש של הפועל!

לאחר חודשים של עבודה מאחורי הקלעים, המלאבסים חנכו היום אתר רשמי חדש, לרגל החזרה לליגת העל. האתר יכלול כתבות, ראיונות, קטעי וידאו ודפי סטטיסטיקה של שחקני הקבוצה.


הפועל "מבנה" פתח תקוה השיקה היום (רביעי) את אתר האינטרנט הרשמי החדש שלה, עליו עבדו במועדון בחודשים האחרונים, לרגל החזרה של המועדון לליגת העל לאחר שמונה שנים. את האתר אפיינו, עיצבו ובנו Rikover&co בהובלתו של אוהד הקבוצה, נדב ריקובר, אשר גם לקח חלק בעיצוב אפליקציית המועדון שהושקה לפני כחודשיים.

האתר הרשמי החדש יכלול עיצוב מתקדם, ראיונות, כתבות צבע, מידע על המשחקים הבאים, רכישת כרטיסים, דפי סטטיסטיקה ואזור וידאו מיוחד, כאשר המטרה של המועדון היא להפוך את האתר לבית של אוהדי הפועל פתח תקוה.


האתר הרשמי של הפועל פתח-תקוה

מבחינת המועדון, האתר החדש הוא השלב האחרון בתהליך ההתאמה של המועדון לליגת העל, לאחר השקת אפליקצית הפועל פתח תקוה, מעבר למנויים דיגיטליים, מעבר למקומות מסומנים ביציעי הכסף והזהב וקמפיין גיוס מהאוהדים שהכניס לתקציב הקבוצה כ-4.5 מיליון שקלים.


האתר הרשמי של הפועל פתח-תקוה - סגל הקבוצה

"מהרגע בו הבטחנו את החזרה לליגת העל, היה חשוב לנו כמועדון להתאים את הנראות של המועדון לליגת העל", אמר מנהל השיווק של המועדון והדובר, לירון סובול. "האפליקציה, המדים המעוצבים, קולקציית הרטרו ועכשיו האתר הרשמי החדש, היו משימות עליהן עבדו במועדון חודשים ארוכים ויספקו ערך מוסף עבור האוהדים שלנו, הבעלים של המועדון. גם כאן, כמו בשאר הפרויקטים של המועדון, נהננו מהון אנושי אדיר של מתנדבים, שהם הערך המוסף של המועדון, כאשר ארבעה מהם מהם – אור עוז, כפיר ארד, רם גבע וגבי גורי, עבדו תקופה ארוכה מסביב לשעון, על מנת להוציא את הפרויקט לפועל".


האתר הרשמי של הפועל פתח-תקוה - פרופיל שחקן


bottom of page