top of page

שישי כחול: הפועל פתח-תקוה תארח מחר את אחי נצרת

הכחולים יגיעו במטרה לרשום ניצחון שני ברציפות, לאחר ה-1:4 מול הפועל נוף הגליל. לפני המשחק יתקיים הפנינג מיוחד בנושא זהירות ובטיחות בדרכים

צילום: אסף הופמן


הפועל פתח-תקוה תארח מחר (שישי, 16:00, אצטדיון שלמה ביטוח) את אחי נצרת, למשחק במסגרת הסיבוב העשירי של הליגה הלאומית. הפועל מגיעה למשחק אחרי ה-1:4 על הפועל נוף הגליל בשבוע שעבר, כשהיא במקום הרביעי בטבלה עם 13 נקודות. הקבוצה של עופר טסלפפה תגיע למשחק מחר בסגל מלא, כאשר החלוץ עידן שמש סובל מכאבי גב ותתקבל החלטה לפני המשחק לגבי כמות הדקות שיישחק.


מדובר במשחק הבית הראשון העונה ביום שישי, כאשר עוד לפני המשחק, החל מהשעה 14:45, יתקיים בשטח המבואה, סמוך לחנות האוהדים, הפנינג מיוחד בנושא זהירות ובטיחות בדרכים, בשיתוף עם עיריית פתח תקוה והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. מזמינים אתכם לחוויה לכל המשפחה, כאשר הכניסה לילדים עד גיל 12, נשים, אזרחים ותיקים ובעלי תעודת נכה, הינה בחינם עם איסוף כרטיס מהקופה.




הפועל שיחקה מול אחי נצרת 33 פעמים במסגרת הליגה וניצחה ביותר ממחציתם - 17. נצרת ניצחה ב-5 בלבד ו-11 משחקים הסתיימו בשוויון. אשתקד, הקבוצות סיימו את שני משחקיהן בתוצאות תיקו (0:0, 1:1)

אחי נצרת היא הקבוצה הכי ותיקה בליגה הלאומית, בה היא משחקת זו עונה 13 ברציפות. שתי הקבוצות יפגשו שוב ב-31.10 למשחק דירוג במסגרת גביע הטוטו.


בסגל האורחים ודאי תזהו את בנג'מין קוקו, ששיחק בהפועל לפני שלוש שנים והגיע לנצרתיים אחרי שעלה ליגה עם בני ריינה. אמג'ד סולימן בן ה-35, משחק במדי האורחים במשך כל הקריירה שלו וזו העונה ה-16 ברציפות שלו בקבוצה!


האורחים פתחו בצורה לא טובה את העונה ונמצאים נכון לפתיחת המחזור ה-9 במקום ה-14 בטבלה. אחי השיגה 7 נקודות בשמונת המחזורים וכבשה רק שישה שערי זכות לצד עשרה שערים לחובתה.

bottom of page