top of page

יוצאים ללוד: הפועל פתח-תקוה תתארח מחר אצל הפועל רמה"ש

עם דחיפה של הקהל הכחול ביציעים, הכחולים ינסו להמשיך את המומנטום החיובי. רועי זיקרי (קרע קטן בשריר הירך האחורי) ורם לוי (פציעה בשריר התאומים) ייעדרו מהסגל


צילום: אסף הופמן


הפועל פתח-תקוה תתארח מחר (שישי, 16:00, לוד) אצל הפועל רמה"ש, למשחק במסגרת המחזור העשירי בליגה הלאומית. הפועל שממוקמת במקום הרביעי בטבלה ערב המחזור, מגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים על נוף הגליל ואחי נצרת, ולראשונה העונה, תנסה לייצר רצף של שלושה ניצחונות. החלוץ רועי זיקרי, שנפצע בשריר הירך האחורי במשחק האחרון, עבר בדיקת אולטרסאונד בה התגלה קרע קטן בשריר, ותקופת החלמה של כשבועיים. רם לוי סובל מפציעה בשריר התאומים וייעדר אף הוא מהסגל. עידו דוידוב לא התאמן באופן סדיר בעקבות מחלה והוא בספק למשחק. במועדון מצפים לכ-1000 כחולים ביציע, שייתנו אווירה ביתית באצטדיון הקטן בלוד.


אווירה ביתית מחר בלוד. צילום: סער כרמלי


היריבה מהשרון פתחה את העונה בצורה לא יציבה כשלצד פתיחת עונה טובה והעפלה לגמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית, היא לא הצליחה לנצח בשלושת המחזורים האחרונים. ב-22 המפגשים הקודמים בהיסטוריה בין הקבוצות, הצליחה הפועל לנצח 7 פעמים, לצד 6 תוצאות תיקו ו-9 הפסדים.


אוהדי הפועל בוודאי זוכרים היטב את משחק החוץ הבלתי רגיל בעונת 2019/20 שהסתיים ב-4:4, זאת לאחר שהפועל כבר פיגרה בתוצאה 4:1, עם שער שווין בדקה ה-94 של עוז פרץ. מאז אותו משחק נפגשו הקבוצות 4 פעמים כשבכולם יצאה הפועל מנוצחת.

במשחקיה של רמה"ש מובקעים עד כה העונה הכי מעט שערים בליגה (13) כשהיא כבשה רק שבעה וספגה שישה בלבד (מקום שני בליגה).


בסגל המארחים ודאי תזהו את רון בן דקון, שגדל בהפועל והושאל בתחילת העונה לרמת השרון. כמו כן בסגל הקבוצה תמצאו גם את ירין חסן ששיחק במועדון שלוש שנים בין העונות 2016-2019. שחקנים בולטים נוספים הם אור אוסטווינד ובן רייכרט.


מחירי הכרטיסים יעמדו על 50 ש"ח למבוגר ו-30 ש"ח לילדים בגיל 8-15, נשים וחיילים.

ילדים עד גיל 8 ונכים - ללא תשלום (אין צורך לאסוף כרטיס מהקופה).

bottom of page