top of page

ממשיכים לחלום: הפועל פתח-תקוה תארח מחר את מ.ס אשדוד ברבע גמר הגביע

הכחולים חוזרים למעמד שמונה הגדולות בגביע לראשונה מזה 18 שנים. רם לוי, בר נאווי ואסף הרשקו יעדרו. החל מ-17:45 יתחיל הפנינג חגיגי בחסות עיריית פתח תקוה

דוחפים את הפועל לחצי הגמר. צילום: אסף הופמן


18 שנים לא הייתה הפועל פתח-תקוה במעמד רבע גמר גביע המדינה, ומחר (שלישי, 19:00, שלמה ביטוח), היא חוזרת למעמד המגרש, כאשר תארח את מ.ס אשדוד מליגת העל, במשחק הראשון מבין שניים בין הקבוצות. הפועל, שהעפילה אוטומטית לסיבוב ח' ובהמשך עברה את מ.ס טירה מליגה א' ואת בני ריינה מליגת העל, מגיעה בתקופה נהדרת עם תשעה ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים, בתקווה לייצר מקדמה לקראת הגומלין בסוף החודש הבא.


הפועל ערכה הבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק, כאשר רם לוי המוצהב ואסף הרשקו, שצפוי להכנס לסגל בעוד כעשרה ימים, ייעדרו. בר נאווי, שנפצע בניצחון על טבריה ביום שישי, יעבור אולטרסאונד בהמשך השבוע, אך ההערכה היא כי יעדר כשלושה שבועות לפחות.


עוד לפני המשחק, הפועל פתח-תקוה ועיריית פתח תקוה מזמינות את כל הכחולים והכחולות להפנינג ענק שיתקיים במשחק רבע גמר גביע המדינה מול מ.ס אשדוד, החל השעה 17:45. האירוע ייערך במבואה של שערים 1-5, במתחם מקורה לחלוטין ויכלול מתנפח כדורגל אנושי, מתנפח ביליארד-רגל ענק, 3 עמדות מולטימדיה (PS4), אלוף הנגיחות - עמדת מסך אינטראקטיבית עם חיישני תנועה, אלוף הפנדלים - עמדת מסך אינטראקטיבית, שולחן כדורגל ענק XXL ל -8 שחקנים, מתחם סופר קיק מיוחד עם מד עוצמה. ההפעלות יימשכו לכל אורך המשחק, כולל במחצית.ניתן לרכוש כרטיסים בקופות ביום המשחק, או עוד קודם באתר לאן בקישור כאן.


הפעם האחרונה שהפועל שיחקה במעמד זה הייתה לפני 18 שנים, בעונת 2004/5, אז לא הצליחה להעפיל לאחר הפסד טראומתי למכבי הרצליה. מ.ס אשדוד ניצבת במקום ה-5 בליגת העל והיא מגיעה אחרי שני ניצחונות ותיקו. בשמינית הגמר ניצחה הקבוצה של רן בשמעון 0:1 את הפועל רמת השרון, ובסיבוב ח' ניצחה 1:2 את הפועל באר שבע.


מהסגל של האורחים ייעדרו נאור סבג ויואב ג'ראפי בשל צבירת צהובים. מוחמד כנעאן מוביל את כובשי הקבוצה עם שישה שערים.

מאמינים בכם הפועל. צילום: סער כרמלי


המאזן של הפועל מול אשדוד לא מזהיר, כאשר מתוך 44 מפגשים בכל המסגרות, 21 ניצחונות לאשדוד, 14 להפועל ו-9 תיקו. הניצחון האחרון של הפועל היה בעונת 2015/6 בלאומית (2:3).

bottom of page