top of page

יוצאים לעילוט: הפועל פתח-תקוה תתארח מחר אצל מכבי אחי נצרת

כשהיא סופרת 9 ניצחונות ב-11 המשחקים האחרונים, תצא הפועל מחר (שישי, 15:00) לעילוט למשחק מול היריבה מהצפון. עומר כץ, בר נאווי ואסף הרשקו ייעדרו


צילום: סער כרמלי


לאחר דחיית משחק הליגה האחרון מול הפועל נוף הגליל בעקבות תנאי מזג האוויר, תחזור הפועל לליגה כשתתארח בעילוט אצל מכבי אחי נצרת. משחק הליגה האחרון של הכחולים היה לפני שבועיים מול טבריה בחוץ והסתיים ב-0:1 קטן-גדול. מסגל הקבוצה ייעדרו עומר כץ הסובל מרגישות במפשעה, בר נאווי שקרע את שריר הירך האחורי וייעדר לתקופה של חודש וחצי, ואסף הרשקו שאמור היה להיות בסגל, אבל סובל ממחלה וייעדר אף הוא. עידן ורד ערך שבוע אימונים מלא ויערוך מחר את הבכורה בכחול.


מחירי הכרטיסים יעמדו על 50 ש"ח למבוגר ו-25 ש"ח לנוער עד גיל 16, נשים, סטונדטים, חיילים ונכים. מלווה לנכה וילדים עד גיל 3: ללא תשלום. לאחר הערכת מצב של משטרת ישראל, לאוהדי הפועל הוקצו 900 כרטיסים בלבד ולא יוקצו כרטיסים נוספים במידה ויימכרו כל הכרטיסים. מכירה מוקדמת תיערך היום בקופות בצד המערבי, בין השעות 16:00-19:00 באיצטדיון שלמה ביטוח. כרטיסים בעילוט ביום המשחק יוצאו על בסיס מקום פנוי. אנו ממליצים להגיע ולרכוש כרטיסים במכירה המוקדמת.


900 כרטיסים בלבד לאוהדי הפועל. צילום: סער כרמלי


אחי נצרת מגיעה למשחק מהמקום התשיעי עם 32 נקודות, תשע נקודות פחות מהפועל. היא סופרת כבר חמישה משחקים ללא הפסד (שלושה ניצחונות ושני תיקו). היריבה מהצפון היא אחת מקבוצות הבית הטובות בליגה, כשהיא צוברת 20 נקודות מתוך 33 אפשריות (2 יותר מהפועל). מנגד, הפועל היא קבוצת החוץ הטובה ביותר. אקס הפועל, בנג'מין קוקו, מוביל את טבלת הכובשים אצל המארחת עם 6 שערים. שחקנים בולטים נוספים בסגל נצרת הם אנס דבור ואמג'ד סלימאן הוותיקים.


מגיעים לדחוף את הפועל לניצחון. צובעים את נצרת בכחול. בהצלחה הפועל!

bottom of page