top of page

שומרים על הבית: הפועל פתח-תקוה תארח את הפועל ניר רמה"ש

כשלפניה שלושה משחקי בית מתוך ארבעה בשבועיים הקרובים, תארח הפועל מחר (שלישי, 19:00) את היריבה מהשרון. הכחולים יגיעו עם חיסורים בסגל כשעומר כץ, בר נאווי ואסף הרשקו הפצועים ייעדרו, אליהם יצטרפו ג'ימי אלכסיס, מתן גושה ומתן פלג המוצהבים

צילום: אסף הופמן


לאחר הניצחון הגדול מול אחי נצרת והעלייה למקום הראשון בטבלת הלאומית, תפגוש הפועל מחר (שלישי,19:00, אצטדיון שלמה ביטוח), את הפועל רמת השרון במסגרת המחזור ה-25 של הליגה הלאומית. מסגל הקבוצה ייעדרו עומר כץ שסובל ממתיחה במפשעה, כאשר בקבוצה יעשו ניסיון להכשירו למשחק ביום שישי הקרוב, כמו גם בר נאווי שייעדר לתקופה של כחודש וחצי בעקבות קרע בשריר הירך האחורי, ואסף הרשקו שטרם החלים מהפציעה. אליהם יצטרפו ג'ימי אלכסיס, מתן גושה ומתן פלג שיירצו עונש הרחקה בעקבות צבירת 5 כרטיסים צהובים.


במועדון מצפים לפחות ל-3,000 כחולים ביציעים, כאשר מחירי הכרטיסים יעמדו על 50 ש"ח למבוגר, ו-25 ש"ח לנוער עד גיל 18, נשים, חיילים, אזרחים ותיקים, סטודנטים ובעלי תעודת נכה. ילדים עד גיל 3 - ללא תשלום. ההפנינג הכחול עם הפעלות לילדים, איפור, בלונים, מוסיקה והרבה שמח ייצא לדרך החל מהשעה 18:00 במבואה ליד חנות האוהדים.

במועדון מצפים ל-3,000 כחולים לפחות ביציעים. צילום: אסף הופמן


האורחת מגיעה למשחק כשהיא במקום ה-9, שתי נקודות פחות מבני יהודה שבמקום ה-8, ממנו מעפילים לפלייאוף העליון. חרף מיקומה בטבלה, ההגנה של רמה"ש היא השלישית בטיבה בליגה (בצוותא עם הפועל) עם 22 ספיגות עד כה. מאמן האורחים אלמוג חי אבייב, בן 25, הוא המאמן הצעיר בליגה.

בששת המפגשים האחרונים לא הצליחה הפועל לנצח את רמת השרון, וכך במאזן בין הקבוצות מובילה היריבה עם 9 ניצחונות לעומת 7 של הפועל ו-7 תוצאות תיקו. בסיבוב הקודם נפרדו הקבוצות בתיקו 1:1. מתן פלג כבש שער יפה והעלה את הפועל ליתרון אך נתנאל חגאני השווה. האורחת מגיעה לאחר שני ניצחונות רצופים, וברצף של 4 משחקים ללא הפסד, כאשר מאזן משחקי החוץ של האורחת עומד על 4 ניצחונות, 4 הפסדים ו-4 תוצאות תיקו ב-12 משחקים. בסגל היריבה ניתן למצוא את רון בן דקון המושאל מהפועל, פיטר אוניקאצ'י ששיחק במדים הכחולים בעונה שעברה ורוי מליקה שהיה חלק מהסגל בעונת 2018/19.


קדימה הפועל!





bottom of page