top of page

התקציב של הפועל לעונת 21/22 הועבר לבקרה: עדכון מצב

ביום חמישי האחרון הוגש התקציב לעונת המשחקים הקרובה, כאשר דרושים עוד מספר מסמכים בכדי להשלים סופית את התהליך. המטרה: סגל מלא למשחק הליגה הראשון

פחות משבועיים לפתיחת הליגה הלאומית, בהפועל פתח תקוה עושים את מירב המאמצים בכדי להשלים בהקדם את ההליכים מול הבקרה התקציבית, במטרה להגיע למחזור הפתיחה עם סגל מלא הכולל את השחקנים שכבר חתמו בעונה לעונה הקרובה ואלו שעוד יחתמו.


ביום חמישי האחרון העביר הצוות הפיננסי של המועדון את התקציב לעונה הבאה, וכעת אנשי הבקרה התקציבית עוברים על החומר וצפויים להעביר הערות, כפי שקורה בשגרה בתהליכים כאלו. יש לזכור כי הקבוצה נערכה במשך חלק משמעותי מהקיץ לעונה בליגה א', שם לא דרושה בקרה תקציבית, ובכדי לאשר תקציב לעונה הבאה נדרשת כמות גדולה של מסמכים ואישורים.


אחת מדרישות הסף של הבקרה התקציבית היא דוח כספי מבוקר ליום 31.5.21, דוח המציג את התוצאות הפיננסיות לעונת 2020/21. הדוח נמצא כעת בהכנה אצל רואת החשבון של העמותה, רחלי פישר. נציין כי באפשרותם של אנשי הבקרה לקדם את הליך אישור תקציב הקבוצה עוד לפני שקיבלו לידיהם את הדוח הכספי, בהתאם לשיקול דעתם. בנוסף, על הבקרה לקבל עוד מספר אסמכתאות, כגון אישור ההקצבה מהעירייה לעונה הקרובה.


לאחר שאנשי הבקרה יקבלו את כל המסמכים מאנשי המועדון ויקבלו תשובות לשאלותיהם, צפויה הקבוצה להיות מאושרת לעונת המשחקים הקרובה בליגה הלאומית, כאשר הבקרה גם תאשר את גובה שכר השחקנים והמאמנים.


גם בעת הזו, כל שקל שייכנס מהאוהדים לקופת העמותה, כל תורם וכל ספונסר שיגיע, יתרמו בצורה ישירה להגדלת שכר השחקנים שהבקרה תאשר לעונה הקרובה.


נמשיך לעדכן.


צריכים אתכם איתנו! הצטרפו ל-583 החברים בעמותת הכחולה!




צילום: סער כרמלי

bottom of page