top of page

מחלקת הנוער של הפועל משתדרגת, גרנשטיין: "השינויים ישפרו את המחלקה משמעותית"

לאחר שעברה תקופה לא פשוטה עם לא מעט שינויים, מחלקת הנוער הכחולה מטפסת למעלה. דולב כביר מונה לסקאוט הראשי של המחלקה, יובל שפונגין ועידו אקסברד יעבירו אימוני הגנה וההתקפה. "הפועל נותנת היום לשחקנים הצעירים מעטפת מקצועית נהדרת", אמר המנהל המקצועי

קבוצת הנוער חוגגת את הניצחון על שמשון תל אביב


אחרי תקופה מאתגרת שכללה שינויים רבים, מחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה יוצאת לדרך חדשה. בשבועות האחרונים נערכו מספר שינויים בשדרת בעלי התפקידים במחלקה, וכמות גדולה של שחקנים הצטרפה לקבוצות השונות במחלקה, חלק במקומם של שחקנים שעזבו, וחלק על מנת לשדרג את השנתונים השונים על מנת שיעשו את קפיצת המדרגה עוד העונה.


ראשית, אנו שמחים לבשר על מינויו של אנליסט הקבוצה הבוגרת ומאמן קבוצת טרום א' של המועדון, דולב כביר, לתפקיד הסקאוט של מחלקת הנוער. כביר, אוהד המועדון אשר זוכה להערכה גדולה בהפועל, יהיה אחראי על איתור שחקנים לקבוצות השונות במחלקה, כאשר מאז שנכנס לתפקיד אחראי כביר על צירופם של מספר שחקנים שכבר הגיעו לחזק את שנתוני המחלקה. יחד עם כביר, משמש כסקאוט במחלקה גם מאמן קבוצת ילדים א', אמיר באר. מינוי נוסף הוא של תום בלפר, אשר מונה למנהל האדמיניסטרטיבי של מחלקת הנוער, במקביל לתפקידו כמנהל בית הספר לכדורגל של המועדון.


קבוצת הנוער, שנקלעה לחצי עונה ראשונה לא טובה, עוברת בימים אלו שדרוג משמעותי, אחרי מינויו של גילי לבנדה לתפקיד המאמן. יחד עם לבנדה מונה גם שחקן העבר יובל שפונגין לתפקיד עוזר המאמן. הקבוצה השיגה לאחרונה שני ניצחונות רצופים שהעלו אותה למקום השישי בטבלה, מתוך מטרה לסיים את העונה במקום גבוה ככל הניתן. לצורך כך הוחתם הקשר שאדה אודראוגו, שגם כבש בניצחון 1:2 על שמשון תל אביב ביום שבת. חיזוק משמעותי נוסף לקבוצה הוא עילאי שושן, שעזב את הקבוצה בפתיחת העונה, אך חזר לאחרונה למועדון.


פרט לכך, יובל שפונגין, ששימש העונה כעוזרו של המנהל המקצועי אסף גרנשטיין, מונה לתפקיד עוזר המאמן של לבנדה. פרט לתפקיד כעוזר, שפונגין הוא גם מאמן ההגנה של קבוצות החטיבה הבוגרת (נוער עד ילדים א'), כאשר שחקן נבחרת ישראל לשעבר מעביר לכל קבוצה אימון הגנה אחד לפחות בשבוע. בצד ההתקפי, שחקן הקבוצה לשעבר, עידו אקסברד, עורך גם הוא אימוני חלוצים לחטיבה הבוגרת במתכונת דומה, אחת לשבוע לפחות לכל קבוצה.

שני ניצחונות ברציפות. גילי לבנדה


פרט לקבוצת הנוער, קבוצת נערים א' של המאמן אוהד בר הדס ממשיכה עד הסוף במאבק בניסיון לשרוד בליגה הראשונה, כאשר למרות הפסד 1:0 למכבי תל אביב ביום שבת, הפער מהמקום ה-14, שמוביל למבחנים נגד הירידה, עומד על 8 נקודות, כאשר נותרו עוד 14 מחזורים לסיום העונה. קבוצת נערים ב' של המאמן שחר בר עוז, נמצאת כרגע במקום ה-11 מתוך 18 קבוצות בליגת העל לנערים ב', עם 22 נקודות. קבוצת ילדים ב' המוכשרת שלנו, שלצערנו נפרדה לאחרונה מחמישה שחקנים, עברה גם היא שדרוג משמעותי בשבועות האחרונים, עם צירופם של חמישה שחקנים מצוינים. את הקבוצה מאמן באופן זמני המנהל המקצועי של המחלקה, אסף גרנשטיין, עד למציאת מאמן קבוע ואיכותי לשנתון זה.


"מחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה עוברת שינויים רבים בתקופה האחרונה", אמר לאתר הרשמי המנהל המקצועי של המחלקה, אסף גרנשטיין. "אני בטוח שהשינויים שהוביל אבי יחיאל ישפרו את המחלקה באופן משמעותי בטווח הארוך. מספר גדול מאוד של שחקנים הצטרפו למחלקה בתקופה האחרונה, לצד כאלה שעזבו, אך חשוב לציין שכמות השחקנים שהצטרפה העונה גדולה בהרבה מאלה שעזבו".


"הפועל נותנת היום לשחקנים הצעירים מעטפת מקצועית נהדרת", הוסיף גרנשטיין. "לכל קבוצה בחטיבה הבוגרת יש מאמן, עוזר מאמן, אחראי בניה גופנית, אנליסט ופסיכולוג ספורט. עידו אקסברד ויובל שפונגין מעבירים אימוני התקפה והגנה, יש לנו חדר כושר גדול ולאחרונה התחלנו בפרויקט מצוינות חדש בקבוצת נערים ג' של המועדון שנותן מענה בתחום הטכני, הטקטי, הגופני והמנטלי לחמישה שחקנים מובילים בשנתון. לא פחות חשוב מכך, המחלקה נותנת יחס אנושי ברמה הגבוהה ביותר. אין אצלנו מאמנים שמתלהמים, צורחים ומשתוללים על הקווים. מטרת מחלקת נוער היא לפתח שחקני כדורגל ואנחנו פה בשביל לעזור לשחקנים לבנות את הביטחון העצמי שלהם. אני בטוח שאם מחלקת הנוער תמשיך לפעול ולהשקיע בצורה מקצוענית, ותיתן יחס אנושי ומקצועי ברמה גבוהה, היא תהפוך להיות עוד יותר אטרקטיבית, כפי שמחלקת נוער של המועדון הענק הזה צריכה להיות".


שחקנים שהצטרפו לאחרונה למחלקה:


נוער: שאדה אודראוגו (קשר, בני יהודה).


נערים א': עמנואל מסקיני (קשר אחורי, הפועל כפר שלם), איתי אברהם (בלם/קשר אחורי, הפועל רמת גן), סהר הררי (מגן ימני, בני יהודה).


נערים ב': אופק מימרן (קיצוני ימני, סקציה נס ציונה), עידו ביטון (מגן שמאלי, הפועל כפר סבא), אריאל סוויסה (חלוץ, בני יהודה).


מתמודדים בכבוד בליגת העל. קבוצת נערים ב'


נערים ג': איליי מורי (מגן, מ.ס אשדוד), יהונתן כהן (כנף/חלוץ, בני יהודה), איתי חמו (קשר, הפועל הרצליה).


שחקני נערים ג' מבקרים בשבוע שעבר את שחקן הקבוצה הפצוע, מרום לוי


ילדים א': רועי אוסטפלד (קשר אחורי, הפועל תל אביב), נתן סוקולובסקי (קשר התקפי, הפועל תל אביב).


ילדים ב' (שנתון אשר עזבו בו לאחרונה חמישה שחקנים): נהוראי דאודי (קשר התקפי, מכבי תל אביב), עידן אייל (שוער, מכבי פתח תקוה), אורי דוד (שחקן כנף, הפועל קרית אונו), יהלי קורנבליט (שוער, הפועל רעננה), בן קורדובה (מגן שמאלי, הפועל רמת השרון).


ילדים ב' חוגגים ניצחון 0:5 על נס ציונה




bottom of page