top of page

גילי לבנדה מונה לתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער: "אביא לתפקיד את הידע והניסיון שצברתי"

מאמן קבוצת הנוער בעונה האחרונה חתם על חוזה לשלוש שנים בתפקיד המנהל המקצועי של המחלקה. "אסף גרנשטיין איש מקצוע מוכשר שעשה דברים יפים במחלקה", אמר המנכ"ל, אבי יחיאל. "נהניתי מאוד להיות חלק מההתפתחות של מחלקת הנוער", אמר גרנשטיין


מועדון הכדורגל הפועל פתח-תקוה שמח להודיע על מינויו של מאמן קבוצת הנוער בעונה האחרונה, גילי לבנדה, לתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של המועדון, החל מהעונה הבאה. לבנדה, שמחזיק בניסיון רב בעבודה עם מחלקות נוער, חתם על חוזה לשלוש שנים בתפקיד המנהל המקצועי, והוא יחליף בתפקיד את אסף גרנשטיין, שיסיים את תפקידו במועדון בסיום העונה.

"אני רוצה להודות לאסף גרנשטיין על התקופה שלו איתנו", אמר מנכ"ל המועדון, אבי יחיאל. "אסף נכנס לתפקיד בתקופה מאתגרת ומורכבת עבור המועדון. במהלך העונה ולמרות הקשיים והאתגרים, הוא הצליח יחד עם הצוות שלו לעשות דברים יפים במחלקת הנוער, לבנות תשתית טובה וחזקה שתעזור לנו בהמשך הדרך. אסף איש מקצוע מוכשר ואני בטוח שהוא ימשיך ויהפוך לדמות משמעותית בכדורגל הישראלי. אנחנו מודעים לזה שיש לנו עוד דרך ארוכה לעשות ועוד הרבה עבודה. אני שמח שהייתה לנו אפשרות לצרף את גילי לבנדה כמאמן קבוצת הנוער כבר בעונה הזאת ועכשיו כמנהל המקצועי של כל המחלקה. חתמנו על הסכם לשלוש שנים במטרה שגילי יתווה את הדרך ויעזור בפיתוח מחלקת הנוער, על מנת שתהיה אחת ממחלקות הנוער הטובות בישראל".

"נהניתי מאוד להיות חלק מהתפתחות מחלקת הנוער של המועדון בעונה הזאת, בהרבה היבטים", אמר אסף גרנשטיין. "יש היום בהפועל פתח תקוה צוות מאמנים ברמה הגבוהה ביותר, מעטפת מקצועית מצוינת ושחקנים מוכשרים. אני רוצה להודות לאבי יחיאל, שהוא ללא ספק מהדמויות האיכותיות ביותר שיצא לי להכיר ב-12 שנותיי במחלקות הנוער עד כה. אני מאחל המון בהצלחה לגילי לבנדה היקר, איתו שמחתי מאוד לעבוד בחצי העונה האחרונה. אני בטוח שמחלקת הנוער תחתיו תמשיך בתהליך פיתוח שחקנים לקבוצה הבוגרת של המועדון, יחד עם חינוך והקניית ערכים לשחקנים הצעירים".

"אני שמח וגאה על המינוי לתפקיד המנהל המקצועי של הפועל פתח-תקוה", אמר גילי לבנדה. "אביא לתפקיד את הידע והניסיון שצברתי בשנותיי במחלקות הנוער. אני סמוך ובטוח שביחד עם הצוות המקצועי, הניהולי והאנשים הטובים שעוטפים את המועדון, נצעיד ביחד את מחלקת הנוער קדימה ברמה הקבוצתית והאישית, בדגש על מטרת העל של ייצור שחקנים לקבוצה הבוגרת".

bottom of page